aellinor skrev 2014-02-13 12:08:49 följande:
Hej tjejer. Är ny i tråden, verkar vara en väldigt trevlig tråd. Jag plussade idag och BF är cirka tors 23:e oktober. Plussade alltså väldigt tidigt. Det var ett svagt plus, men ska testa igen imorgon o hoppas få ett klarare plus.
Lite om mig. Jag har en dotter som är 4,5 år. Kom med planerat kejsarsnitt. Har även en son som är 4,5 månader gammal, det blir alltså cirka 13 månader mellan bebisen som kommer till hösten och min minsta här hemma.
Min son föddes med vaginal förslossning, en jätte bra förlossning fast han vägde 4,7 kg :) Jag bor i Kristianstad, Skåne. Nu har jag ju missat några sidor på tråden, tänkte läsa igenom alla. Lycka till alla o jag hoppas vi kan följas åt här med våra graviditeter.
Glömde skriva att jag är 27 år gammal. På tal om vikt så var väl mitt mål att gå ner några kilon till sen min senaste graviditet, innan denna. Men det blev inte så :) Vägde 65 kg och är 170 cm innan min graviditet med min son. Gick upp nästan 20 kg. Har 6 kg kvar att gå ner. Väger alltså 71 nu, men ställde mig i för sig på vågen igår och gått upp 1 kg. Kan det bero på graviditeten? Är ju inte långt gången. Har BIM om 3,4 dagar. MEn känner mig svullen och "vattnig" i magen.