• Firran

Bf September 2014

Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !

• Svar på tråden Bf September 2014
  • Firran

Nej jag har en dotter som fyller två i maj...

Vi försökte nästan direkt eftersom vi fått hjälp med att bli gravida.. Jag har pco...

Idag fick ja in hjärtljudet på angelsound!! 163 slag :))

Emmaaa skrev 2014-02-11 12:46:28 följande:
    jaha.. ja, så kanske det är. x) jahajaja, så kanske det är.. x) är det första för dig? (: ja det hoppas jag med, verkligem!

• UnhandyPillow
    Firran skrev 2014-02-11 10:51:48 följande:
    åh va jobbigt... så va jag när jag väntade dottern... kunde sova middag tre timmar och däckade iaf 8 på kvällen... kunde inte hålla mig vaken... det va superjobbigt =(  nu har jag nästan tvärtom.. känner mig seg men kan inte sova... vaknar fem varje morgon också =( ... men hellre det kanske än att vara sådär extremt trött.. hoppas det blir bättre snart !! ...  det kommer att ge med sig å du behöver inte alls känna dig som världens tråkigaste !!! kram 

Åh tack! Kram! Hur gamla är alla mammor och pappor här och hur gamla är era andra barn om ni har fler?
  • UnhandyPillow

Kanske skulle skriva då att jag själv är 26 år och min make är 28 år. Vi har två barn sedan innan en pojke som blir 5 i april och en flicka som blev 1 i december.

• Firran

Jag är 27 och min sambo är ett halvår yngre.. Vi har en dotter som fyller 2 i Maj :)

• UnhandyPillow
    Firran skrev 2014-02-15 19:08:21 följande:
    Jag är 27 och min sambo är ett halvår yngre.. Vi har en dotter som fyller 2 i Maj :)

• Sonrisa

Hej på  er! Hoppar också in här, är beräknad till 21 september, så jag har precis gått in i v.10 nu. Det är vårt andra barn, har en liten pojke som precis fyllt 1, så det blev lite snabbt på... så kan det gå! Skrattande

• Firran

Va kul! Välkommen hit ;).. Hur mår du då?

Kul med så tätt :) tufft också men de får ju roligt med varandra sen :))

Sonrisa skrev 2014-02-18 19:58:16 följande:
    Hej på  er! Hoppar också in här, är beräknad till 21 september, så jag har precis gått in i v.10 nu. Det är vårt andra barn, har en liten pojke som precis fyllt 1, så det blev lite snabbt på... så kan det gå! 

• UnhandyPillow
    Sonrisa skrev 2014-02-18 19:58:16 följande:
    Hej på  er! Hoppar också in här, är beräknad till 21 september, så jag har precis gått in i v.10 nu. Det är vårt andra barn, har en liten pojke som precis fyllt 1, så det blev lite snabbt på... så kan det gå! 

Mysigt! Vår minsta blev ett i december. Men vi försökte från att hon va nio månader så vi ville ha tätt. Brorsan blir ju fem i april så där är det ett större glapp (vilket jag kan ångra idag, hade gärna haft ett barn emellan ettan och tvåan).
  • Firran

Idag ringde min barnmorska.. Hade tydligen 10 i järndepå och man ska ha över 20 som gravid.. Så bara att börja äta järntabletter.

• UnhandyPillow

Jag har också dåligt järnvärde. Men hon sa att jag ska börja i v. 20. Nu fasar jag för detta eftersom jag gått igenom samma sak med de andra. Jag mår JÄTTE dåligt av tabletterna.

Svar på tråden Bf September 2014