• Firran

Bf September 2014

Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !

• Svar på tråden Bf September 2014
  • längtarmkt
    Firran skrev 2014-02-27 20:43:00 följande:
    Nu kanske det funkar !! Här är min mage nu iaf :))

Ok, kanske inte är konstigt att min syns också då..... i morse kändes det mera utspritt i alla fall, magen var mera jämn.. Och sticker ut gör den ju... Fast jag har antagligen lite mera hull än er båda, så magen är inte riktigt lika avslöjande ännu. Men shit vad den sväller efter lunch!!
  • längtarmkt
    Mammatillw skrev 2014-02-27 19:27:18 följande:
    Gattis till graviditeten:) kan ju vara så att din fulla urinblåsa trycker på något organ också, men jag skulle tippa på att det är livmodern:) Jag är 9+6 idag och magen är alltid jätte svullen, jag vet själv att det är tarmarna men de som vet om graviditeten tycker jag har fin "bebis mage";)

Tack för mysiga ord! Det är ju helt fantastiskt detta!! Härligt att kunna dela med andra på FL också!!
  • Firran

Oj! :)

Haha nej det blir svårt :))

livan86 skrev 2014-02-28 08:40:05 följande:
    23 september, är i v.11 nu.

min sambo vill inte att vi berättar för släkt å vänner försen efter KUB 17 mars, men jag vet inte hur ja ska kunna dölja det längre

• Firran

Hehe :)

Är samma här.. Mycket mer mage på kvällen eftermiddan :)

Mysigt när man börjar se hehe

längtarmkt skrev 2014-02-28 08:48:23 följande:
    Ok, kanske inte är konstigt att min syns också då..... i morse kändes det mera utspritt i alla fall, magen var mera jämn.. Och sticker ut gör den ju... Fast jag har antagligen lite mera hull än er båda, så magen är inte riktigt lika avslöjande ännu. Men shit vad den sväller efter lunch!!

• livan86

igår så försökte jag få min sambo att inse att jag fått mage.... han sa att de va chipsmage... vet inte om han lever lite i förnekelse kanske

• UnhandyPillow

Försöker ladda upp bild men går inte alls Jag är svullen på kvällarna och nästintill platt på dagarna. Förutom om jag är kissignödig då får jag en liten bebismage.

• Firran

Det går inte från mobil.. Värdelöst men från Ipad gick det..

UnhandyPillow skrev 2014-02-28 09:25:20 följande:
    Försöker ladda upp bild men går inte alls Jag är svullen på kvällarna och nästintill platt på dagarna. Förutom om jag är kissignödig då får jag en liten bebismage.

• längtarmkt

[quote=72639855][quote-nick]Firran skrev 2014-02-28 19:50:11 följande:[/quote-nick]Det går inte från mobil.. Värdelöst men från Ipad gick det.. Ska också försöka få upp en bild sen, men nu är det först snutta kudde som gäller! Riktigt svullen nu, svärmor blev överlycklig ikväll! natti!

• Idaoda

Heej på er alla. Jag Hoppar gärna in här =)

Har BF 12 september, är i vecka 13 (12+0) nu efter 00;00 ;) Min mage är svullen på kvällen, blä även det bubblar också så antar att de är bebben? :p Har känt många gånger på kvällarna ett tag. Det är vårt första barn också =)

Svar på tråden Bf September 2014