Bf September 2014
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Åh okej va jobbigt :(( Om du får lågt så borde du få sprutor med järn om du inte alls kan ta tabletter!! Men hoppas du får upp det lite nu Fick ett tips att köpa ett.rör med brustabletter. På Ica.. Heter C+järn smakar svartvinbär.. Va inte alls illa och ska vara ganska effektivt...
Åh, jag har inte rul förrän 8 april..... Men har intalat mig att det inte är så långt dit! Och det är det ju inte heller.
Jag har så svårt med min trötthet, och jag har ätit tillskott länge nu, med alla möjliga vitaminer och mineraler, äter Aco gravid. Ska jag behöva ta ännu mera järn..??
Hej! Får jag också hänga på här? Väntar mitt och sambons andra barn, sonen blir 3 i juli. Bf runt den 25 september:) var på vul i v.7 och fick se ett friskt tickande hjärta :)
Inte så långt det heller!!! :) :)
Usch va jobbigt :(
Jag äter flera olika järn tillskott nu..
Men kommer ihåg med min andra graviditet att jag va sååå trött ändå och det är sjukt jobbigt om man får sån trötthet :(
Absolut!!
Va kul!
Bf på min födelsedag :))25/9:)
Hjälp!!! Min mage sväller så "snett"!! Ska det vara så. På högra sidan naveln sticker det liksom ut och det är väldigt hårt där inunder. Men inte alls lika på vänstra sidan. Är så varje morgon jag vaknar! Efter att jag fått kissa så blir det bättre, men känner fortfarande av det efteråt. Är det något av mina organ som trycker ut, eller vad?
Nej det är ingen fara allt flyttar sig när livmodern växer :)
Hjälp!!! Min mage sväller så "snett"!! Ska det vara så. På högra sidan naveln sticker det liksom ut och det är väldigt hårt där inunder. Men inte alls lika på vänstra sidan. Är så varje morgon jag vaknar! Efter att jag fått kissa så blir det bättre, men känner fortfarande av det efteråt. Är det något av mina organ som trycker ut, eller vad?
Alltså, jag måste bara fråga... på en vecka nu har min mage växt extremt mycket. ser ut som jag e i 5/6månaden typ... helt galet.... nån mer som vart med om det..?
jag menar det borde ju inte synas alls egentligen?