Bf September 2014
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Okej.. Ah jag kommer inte ihåg när alla har bf :) va spännande!!
Jag är vecka 17 nu och med dottern försvann illamåendet helt runt den här tiden...
Har varit väldigt orkeslös och trött men har slarvat med järnet och hade ju dåligt järnvärde vecka 12.. Så försöker vara mer nogrann med det nu...
Jag kommer göra rul vecka 17+3 tror jag det blir.. Längtar!!
Jag ska göra rul i vecka 20 (19+0) hade så gärna velat fått komma tidigare! Tror jag kände första volten i magen igår, är vårt första barn detta. Och träffade massa kompisar igår varav den ena var fullständigt hänförd och tittade mig i ögonen med tårar och sa: vilken underbart fin mage du har! Blev så lycklig av hennes spontana sätt, liksom. Jag mår bättre, idag är sista dagen för sjukskrivningen så på måndag måste jag väl till arbetsförmedlingen, känns ju sådär. Får sån känsla av värdelöshet när jag går dit. Hoppas hitta något jobb snabbt! Men vad säger man? Hej jag är gravid, har ni något jobb till mig? Hoppas ni andra mår bättre också!
Hur är det med er? Besök hos bm på onsdag för att lyssna på lilla hjärtat samt boka tid för rul:) Hade tidigare bestämt mig för att jobba så länge jag orkar men ändrat mig nu. Ska söka grav.penning från 1 juli:) ska bli så skönt att få vara hemma sista tiden :) samt att jag ska gå ner i tid från nu:)
Va skönt!
Jag går också på havandeskapspenning 1 juli,och har semester två veckor innan :) om jag inte blir sjukskriven.. Vart sjukskriven från vecka 27 sist
Nu har jag bara jobbat 75% så värre att bli sjukskriven nu..
Med mig är det bra.. Blir dock illamående ibland fortfarande vilket jag är vääääldigt less på.. Spydde två ggr igår..
Vi har rul den 31 och längtar såå :)
Går in i vecka 18 idag
.
Va skönt!
Jag går också på havandeskapspenning 1 juli,och har semester två veckor innan :) om jag inte blir sjukskriven.. Vart sjukskriven från vecka 27 sist
Nu har jag bara jobbat 75% så värre att bli sjukskriven nu..
Med mig är det bra.. Blir dock illamående ibland fortfarande vilket jag är vääääldigt less på.. Spydde två ggr igår..
Vi har rul den 31 och längtar såå :)
Går in i vecka 18 idag
.
Kände något nu i veckan som kan ha varit bebisen. känns lite tidigt men man vet ju aldrig
.
Vet ni någon bra affär där de börjat sälja mammaklänningar/kjolar nu?
Ja hon fyller två nu i Maj :) Okej vi måste nog ta ut del semester, får nog inte spara allt Den här sommaren plus få nya dagar nästa år.. För egentligen ska vi ta 20 dagar under året..
Mysigt!! Vilken Vecka är du i nu? Jag känner också lite ibland nu :) men när jag känner nu så Känns det säkert att det är bebis iaf och inte luft hehe.. Men tar ju ett tag innan de känns starkare :)
/div> va mysigt med första volten <3 en härlig känsla det där! kanske kan du söka ett sommarjobb / vikariat bara?[/quote] Jaa, det är det att jag har ju varit sjukskriven nu och tappat mkt ork, tror inte jag fixar heltid heller. Träffade en bra Karl som hjälpte mig på af ia, så det kändes bra. Men à-kassa, kan man söka det på deltid?