Bf September 2014
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Jag är bara sugen på frukt och kall mat samt fisk. Ingen varmt, inget kött... Och massa dricka, vatten, saft!!!
När jag väntade min dotter va ja sugen på frukt och bakelser, tårtor och sånt
Tackar för det
. Under en period var jag väldigt illamående framförallt på morgnarna. Nu är jag extremt noggrann med att äta så fort jag stigit upp så det har nästan försvunnit. Men illamåendet kommer vissa dagar tillbaka och då är det närsom under dagen.
Lite ovant, för så här var det inte när jag väntade mitt första barn. Detta är andra.
Okej, fick upp nån minnesbild nu av att det va lite så när jag väntade dotter.. Åt aldrig varm mat nästan...
Okej.. Så du mår sämre nu än med första? Hoppas det ger sig helt snart!
Jag kan må illa om jag inte äter regel bundet har jag kommit på.. Men har bara spytt på mornarna.. Och inte nu på fyra mornar..
Får ni veta kön om ni vill på Rul?
Vill ni veta?
Jag hoppas verkligen den lilla vill visa sig för oss.. Så sjukt praktiskt att veta tycker jag!!
Får ni veta kön om ni vill på Rul?
Vill ni veta?
Jag hoppas verkligen den lilla vill visa sig för oss.. Så sjukt praktiskt att veta tycker jag!!
Vi ska fråga om könet på RUL.
Hoppas de kan se, annars tänker ja boka och betala för ett extra UL
Kul att det är fler än jag som vill veta..
Fått så mycket negativa kommentarer när jag berättade att vi tog reda på med dottern de typiska "det är ju halva grejen att inte veta, usch va tråkigt" osv...
Men kändes inte tråkigt överhuvudtaget :))