Bf September 2014
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Hej !!
Har BF 15/9.
Väntar mitt första barn. Misstänker att det är en pojke. UL den 30/4 och hoppas då på svar.
Kul att spekulera i..
Jag gjorde alla tester som gick med dotter och de flesta visade fel :)
Men kanske.. Va en kompis som sa att hon va.sjukt sugen på salt.. Hon har fått två pojkar :)
Jag är såå nyfiken :)
Kul!
Varför tror du att det är en pojke? :))
Vi får veta kön på RUL om man vill det.
Vi kommer inte att ta reda på det denna gången. Med första barnet tog vi inte reda på det men med andra gjorde vi det. Och måste nog säga att det va väldigt roligt att först efter förlossningen få reda på vem som gömde sig där inne. Men jag ångrar inte en dag att jag tog reda på det med andra barnet. Men denna gången som kommer vara sista så vill vi ha den överraskningen.
Hej!
Är gravid med bf 31/8.. så egentligen Aug, men av tidigare erfarenhet så blir jag nog beräknad i Sep efter RUL.
Här är det lite olika om man får veta könet på RUL eller inte.. men jag hoppas på det, annars kommer vi nog att kolla upp det hos någon privat utövare :)
Hur mår ni ? :)
Jag har inga symtom alls längre... Kanske det som kallas spökveckor ;)
Iaf skönt att illamåendet försvunnit helt... Ska man väl inte klaga på ... 2 veckor tidigare än sist :) längtar till rul nu !!!
Jag mår ganska bra, magen växer så det knakar verkligen! Snart v 16! Såååå overkligt! Är det någon mer än jag som har jättesvårt att äta fisk?! Jag mår jättelilla av det, så jag undrar om det finns något typ kosttillskott eller nåt som jag kan ta? Bebisen vill ju ha näringen liksom