• Firran

Bf September 2014

Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !

• Svar på tråden Bf September 2014
  • Mammatillw
    längtarmkt skrev 2014-02-28 08:49:35 följande:

Tack för mysiga ord! Det är ju helt fantastiskt detta!! Härligt att kunna dela med andra på FL också!!
    Det är så roligt att dela med andra väntande på fl:) särskilt sista tiden hemma innan bebben kommer då man går hemma;) sist gick jag hemma från vecka 25. Men den här graviditeten hoppas jag på att få jobba lite längre :)
  • UnhandyPillow

Har ingen ipad. Har en galaxy platta och en galaxy tele. Får se om jag orkar greja med laptopen sen då för de borde ju gå... Vi har börjat prata om jobb. Funderar på att kanske jobba en eller två månader innan semestern och sedan bara vänta ut bebisen. (Fick senaste barnet 10 dagar för tidigt). Man vet ju inte när bebben vill ut. Förra gången slutade jag jobba 6 veckor innan hon tittade ut och de va jätte skönt att gå av då! Men är så sugen på att jobba lite i alla fall.

• längtarmkt

Jag har ju lite bekymmer med jobb.... Börjar EVENTUELLT på nytt jobb 1 maj, säsongsjobb. Det sträcker ju sig till sena oktober nån gång, jag har ju beräknat datum 1sept.... Är så rädd att de kommer ge jobbet till någon annan om jag berättar att vi väntar barn redan nu.... Vill verkligen ha det här jobbet!! Hur ska jag bete mig med detta? Nån som har något bra tips?

• Firran
    mrs08 skrev 2014-03-02 17:02:54 följande:

Hej,

Jag har också BF i sep. Får man hänga här?!

Absolut !!:) hur mår du ?
  • Firran

Är ni sugna på någon speciellt ??

Kommer inte ihåg att jag va det när jag väntade dottern ....

Men nu är jag så sjukligt sugen på salt !!! Och salt lakrits !!

Äter tomat med salt varje dag blir så sjukt sugen på det haha ....

Känns som om det hade vart nyttigare om man vart sugen på tex frukt :))

• Mammatillw
    Firran skrev 2014-03-02 19:18:54 följande:

Är ni sugna på någon speciellt ??

Kommer inte ihåg att jag va det när jag väntade dottern ....

Men nu är jag så sjukligt sugen på salt !!! Och salt lakrits !!

Äter tomat med salt varje dag blir så sjukt sugen på det haha ....

Känns som om det hade vart nyttigare om man vart sugen på tex frukt :))

Hade absolut inga cravings med sonen, men nu är det färsk mango med kesella vanilj:p inte så nyttigt! Kan dra u mig hur mycket som helst:p
  • UnhandyPillow

Med sonen va det Tuc och Djungelvrål som gällde! Med dottern apelsiner och citronvatten med lite för mycket citron i. Denna gången är jag sjukt sugen på gröna oliver med paprika pasta i

• Firran
    UnhandyPillow skrev 2014-03-02 19:53:44 följande:
    Med sonen va det Tuc och Djungelvrål som gällde! Med dottern apelsiner och citronvatten med lite för mycket citron i. Denna gången är jag sjukt sugen på gröna oliver med paprika pasta i
    spännande =) .... 
  • Firran

mitt illamående verkar ha försvunnit nu.. inte spytt på tre fyra mornar.... Tjohoo !! =) 

Svar på tråden Bf September 2014