Bf September 2014
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Någon mer här som är gravid och bf i september ?? Vore kul att följas åt !
Hej på er!
Får jag hänga med er? Har skrivit lite i en annan septembertråd men det är så många som skriver där så det är svårt att hänga med. Har BF i slutet av augusti med nummer tre men är ganska säker på att det blir en septemberbebis eftersom jag garanterat kommer gå över tiden den här gången också. Har en dotter som blir 5 i maj och en son som blir 2 i maj. Den här graviditeten var inte planerad och eftersom jag har PCO blev jag både glad och chockad att det tog sig utan Pergotime som jag krävdes för att vi skulle få till sonen. Gjorde ultraljud i måndags och allt såg bra ut, enligt mina beräkningar har jag BF 7 sep men enligt UL 23 augusti vilket inte alls går ihop med mina beräkningar så avvaktar till RUL innan jag stirrar mig blind på ett BF datum=)
Varför ska du börja så sent om du har dåligt nu?? Man mår ju dåligt om det blir för lågt!!
Du kan köpa blutsaft istället.. Ganska äckligt men effektivt och gör ingen skillnad på magen...
Ja va kuul!!
Jag tror vi skrivit i samma tråd förut.. Antagligen någon pcos tråd!
Har också pco och en tjej som fyller 2 i Maj :)
Nu fick jag bf 1 sept...
Hur mår alla?
Jag mår mindre illa nu men har legat i två dagar med huvudvärk och sååå trött och bara velat sova :((
Börjar fundera på om det va det usla järnvärdet eller om det är att jag slutat äta lergigan comp..
Läste om en tjej som åt dom sen när hon slutade så fick hon huvudvärk eftersom hon va van med koffeinet :(
Så försöker klara mig utan..
Och jag har berättat för några kompisar och min familj... Men sambons familj vet inget än men känns som om det är på tiden att berätta snart :) tycker mer det är jobbigt nu att inte berätta haha
[quote=72592589][quote-nick]Firran skrev 2014-02-23 17:37:41 följande:[/quote-nick]Varför ska du börja så sent om du har dåligt nu?? Man mår ju dåligt om det blir för lågt!! Du kan köpa blutsaft istället.. Ganska äckligt men effektivt och gör ingen skillnad på magen... Jag hade inte "superlågt" värde och eftersom jag kräks så mycket av tabletterna så ville hon inte att jag skulle ta dem tidigare eftersom jag ändå mår så illa. Blutsaft provade vi när jag väntade första barnet och det höjde inte mitt järnvärde så mycket som BM ville. Nu har jag fått en juice med extra järn och folsyra i så den dricker jag varje morgon.
Har mått otroligt illa i helgen och gick ner lite i vikt men bara 1 kilo så inte så farligt i alla fall. Men idag är det mycket bättre!
Hej! Får man va med?
Är 28år, sambon 34!
Vi har varsin dotter sen tidigare, min fyller 8 i juli å hans 10 i april.
Väntar nu vårt första gemensamma barn i september i år.
Vi bor i Göteborg
Får jag hänga med också? Jag är 26 år, sambon 31, och vi väntar vårt första barn. Bf 1 Sept. Det börjar bli en liten bulle nu