• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Lokattis
    Primolut88 skrev 2014-06-09 16:30:23 följande:
    Tack! Det samma en bra start på veckan för oss båda

Nja, nu har du nog läst fel. Okej för att jag är glad att ha skrapningen avklarad, men någon bra start på veckan skulle jag inte kalla det...
  • Sillavi

Fy vad jobbigt för dig lokattis. Ändå skönt att det verkar gott bra. Nu får du unna dig massa Goa ostar o vin <3

• hemljuvahem

Usch.. mensvärk på RD6(7) BIM på onsdag.
    Jag har redan tagit ut mensen i förskott..bara för att göra sorgeprocessen lättare :S

• KattaochAnja

första orgalutranet vart taget i dag .. gick åt helvete å försöka ta den själv iaf .. frugan min fick ge mig den .. ont som fan spänner blääää

• Nickidocka

Grattis till er alla som plussat! Alltid lika roligt att höra! Undrar hur det går för "cyanea". själv ska vi snart på möte angående IVF , tanken var att vi skulle ha gjort en innan sommaren men så blev inte fallet. Istället ska vi köra igång efter sommaren, men börjar nog behandlas lite tidigare. En liten uppdatering, vi försökte i ett år och lyckades, slutade i mf 2012. Sen dess nada, finns inget fel på någon av oss. Hoppas på en liten knodd mer än någonsin!!! Lycka till där ute!!!

• Supers

[quote=73412031][quote-nick]hemljuvahem skrev 2014-06-09 22:03:34 följande:[/quote-nick]Usch.. mensvärk på RD6(7) BIM på onsdag.

Jag har redan tagit ut mensen i förskott..bara för att göra sorgeprocessen lättare :S[/quote

Hoppas inte....hoppas det är ägget som fäster sig!! Rd 9 och har noll symptom :/ däremot en visdomstand som bråkar o värker utav helvette!! Håller tummarna för oss båda kram kram

• BinniBoo

Har börjat få symptom redan.. Igår började spänningen i tuttarna komma tillbaka.. var ju så skönt att det försvann efter äggplocket. Spänner även i nedre delen av magen. Sen brukar jag aldrig vakna på nätterna för att kissa vilket händer varje natt nu.. och så sover jag riktigt illa.. men är bara på RD3.. så är skumt att redan ha symptom.. men kanske även kan bero på lutinusen vad vet jag. Nåt beror det på i alla fall..

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 ♥¸.?°´¯)
  • KattaochAnja

andra orgalutranet vart taget i dag och 6te gonal-f .. de har gått bra i morgon drar vi till akademiska sjukhuset i uppsala och sja göra ulltraljudet för att kolla hur många blåset jag har .. hoppas på massa ..

• Lokattis

Jag håller tummarna för er som ruvar nu!

Och även för KattaochAnja, hoppas det ser bra ut på VUL:et imorgon!

Svar på tråden IVF under 2014