• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Lokattis
    Supers skrev 2014-06-13 06:27:52 följande:
    Jahapp bara konstatera att det gick åt helvette även denna gång :( Minus på den extra känsliga stickan ock kommer lite blod när jag för upp lutinuset. Så less, arg , besviken i nästan 3 år har vi försökt nu 2 ET och 2 FET. .....hoppet om ett barn börjar tyvärr ta slut känns som lika bra att inse att det aldrig kommer bli ett barn.

Blääää!

Kram till dig. En stor, stark mega-kram.
  • Nicka

Styrkekram till dig Supers!! Många här som vet precis hur de känns! :(

• Heidi82

Supers: Beklagar. Så otroligt tråkigt. Försök att samla krafterna och kom igen. En dag ska det bara fungera, även om det känns nattsvart vissa stunder. All styrka åt dig

• hemljuvahem
    Jahapp bara konstatera att det gick åt helvette även denna gång :( Minus på den extra känsliga stickan ock kommer lite blod när jag för upp lutinuset. Så less, arg , besviken i nästan 3 år har vi försökt nu 2 ET och 2 FET. .....hoppet om ett barn börjar tyvärr ta slut känns som lika bra att inse att det aldrig kommer bli ett barn.
    Blääää!
    ÅH NEJ!

:(

*massa kramar*
  • BinniBoo
    Blääää!
    Åh nej! Beklagar :( styrkekram!
    (¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 ♥¸.?°´¯)
  • maddddan
    Blääää!
    Styrekramar.....
  • KattaochAnja
    hemljuvahem skrev 2014-06-12 20:52:31 följande:
    Men jisses: SÅ illa? Kanske du borde kontakta stället där du behandlas och fråga dem? Kanske är du allergisk mot någonting i Orgalutranen. Har du kollat bipacken så det inte crashar med någon annan medecin ev. du äter? =/ Låter sådär. På mig sved det ganska illa och jag hade en brännande känsla ett tag...men skär ut magen...ih :S
    dom säger att ja men de är iiiingen fara .. så jaja man ska ju lita på läkare .. ända jag äter är Alvedon .. och sen dom här sprutorna ..
  • Mandelmumsa

Hej på er!
    Jag ruvar nu för 9:e gången! Det har aldrig velat sig för mig. Har 2 missfall och 7 som inte blivit ett skvatt i bagaget. Men jag fortsätter för det är ju enda chansen att någonsin lyckas! Denna gång fick jag tillbaka en blastocyst för första gången, ett 6-dagars som höll på att kläckas! :) Känns dock inte som det har tagit sig. Känner ingenting i brösten som annars alltid brukar bli ömma och svullna. Det molar i magbotten nästan hela tiden, men det kan ju vara av vagitorerna.

• BinniBoo

Nej nu börjar det bli olidligt! Tänker typ bara på att ta ett gravtest hela tiden! Hur tidigt har ni andra plussat, vilken RD? Är ju bara på RD7 i morgon men har läst om folk som plussat på RD6!! Men det kanske var med ett fem dagars? Har ju tre test att spendera.. funderar på att ta ett på söndag morgon, RD8.. eller ska jag försöka hålla mig till tisdag, RD10? Åh blir ju snart galen av denna väntan!

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 ♥¸.?°´¯)
Svar på tråden IVF under 2014