• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Primolut88
    Bell13 skrev 2014-06-25 18:32:06 följande:
    Grattis :) fick du se den lilla?

Japp men jag såg den men jag fattade inte hur man skulle se att den levde men läkaren sa att den gjorde det så då tror vi på honom
  • Primolut88
    Mandelmumsa skrev 2014-06-26 10:39:52 följande:
    Men det brukar ju synas tydligt när hjärtat pickar! :)

Jag skyller på att jag ser dåligt och att mina linser börjar bli gamla
  • Sara Kamilla

Är så lycklig!

Gjort VUL imorse och fick se det lilla hjärtat "slå"... Först nu börjar jag inse att det är verkligen på riktigt!

BF 7/2

• Nicka
    Sara Kamilla skrev 2014-06-26 18:34:08 följande:

Är så lycklig!

Gjort VUL imorse och fick se det lilla hjärtat "slå"... Först nu börjar jag inse att det är verkligen på riktigt!

BF 7/2

Grattis!! Glad längtar tills vi ska få se ett litet hjärta Hjärta
  • Hanna74
    Mandelmumsa skrev 2014-06-23 20:08:09 följande:

Det låter logiskt Nicka! Det är alltid så jag räknat och jag har alltid gjort i naturlig cykel. V. 5+4 idag :) BF 18/2. Någon annan som kollat BF?

Hej mandelmumsa. Då är jag 10 dagar efter dig! BF 28/2

Hej alla förresten, grattis och lycka till alla! Jag har gjort mitt 2:a ET efter 2 FET, ett avbrytande och en fullgången grav, där vår lille son levde 5 timmar. Nu har jag just plussat och kan inte fatta:)

Jag har oxå frågor om VUL nu i semestertider, huddinge stänger ju och när de öppnar är jag v10. Skulle ni väntat tills dess eller frågat vanlig mvc? Dessutom hade jag tänkt åka bort från länet i sommar, tror ni jag får göra Vul nån annanstans?
  • Hanna74
    Nicka skrev 2014-06-24 17:19:49 följande:

Pratat med carlanderska och jag har räknat precis som man skulle :) är i vecka 6 ( 5+2 ) skall göra VUL den 7 juli, jobbigt är att den jag gått till hela tiden har semester hmm så de får bli en annan gynekolog, eller åka till Gbg men lite långt att åka 30 mil för de haha

Vilken vecka blir det, då du ska göra VUL?
  • knaestoot

En fråga... Gör man alltid VUL när man är i tidig graviditet - typ vecka 5-6??
    Blev precis så himla osäker på om jag borde vara kiss-nödig eller inte imorgon!
    Sån där nervös-som-fan-panik-tanke!

Svar på tråden IVF under 2014