• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Sara Kamilla
    Bell13 skrev 2014-06-24 14:16:53 följande:

Det finns ju mottagningar som jag kan boka vul på privat om jag skulle vara nyfiken vi får se hur det känns. Sist fick jag missfall tre dagar innan mitt vul gången innan hann vi se hjärtat slå och sedan dog embryot en vecka senare. 

Tänker att jag kanske ska vänta till de öppnar igen, då är jag i vecka 9 om jag räknat rätt, det var riktigt hemskt att först se hjärtat och sedan var skärmen helt stilla två veckor senare :(

Men Gud så hemskt! Stackare!!

Ja om du gör ett VUL i vecka 9 är kanske inte jätte långt bort. Min barnmorska på Huddinge sjukhus sa att de försöker alltid göra det i v 8. Sen kommer jag bli inskriven där jag bor.
  • BinniBoo

Har fått tid till VUL 30/7 på Sahlgrenska (vecka 9+6) och inskrivning hos BM i min kommun 7/7 (vecka 6+4)..
    Känns lite som omvänd ordning egentligen?

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 ♥¸.?°´¯)
  • Nicka

Pratat med carlanderska och jag har räknat precis som man skulle :) är i vecka 6 ( 5+2 ) skall göra VUL den 7 juli, jobbigt är att den jag gått till hela tiden har semester hmm så de får bli en annan gynekolog, eller åka till Gbg men lite långt att åka 30 mil för de haha

• Nicka

Skall göra VUL den 7e juli och då alla ställen häromkring har stängt så får de bli en tripp till Göteborg,men vi har semester och Göteborg är inget dåligt ställe att börja den på Skrattande

• Bell13
    Primolut88 skrev 2014-06-25 17:01:11 följande:

Har varit på kliniken idag och någonting lever i min mage bf 11 februari

Grattis :) fick du se den lilla?
  • Nicka

Va härligt Glad Grattis!
  • Lokattis

Grattis, så härligt!