Blev ruvare idag; en blasto till mig och 3 till frysen. Fanns några (antal?) ägg som skulle odlas till imorgon för att se om dem gick till frysen med :)
Supers skrev 2014-06-01 15:07:01 följande:
Så då är jag ruvare ;) Lång väntan idag men tillslut fick vi komma in. 5 st till frysen :) och ett är inne nu. Gud nu hoppas jag verkligen att detta går vägen. ...
Grattis till oss.. nu är det några dagar kvar tills vi blir visare ^^
maddddan skrev 2014-06-01 06:35:51 följande:
Åååh Kent oxå super sugen sambon å några till ska gå men fortfarande överstimulersd trots går in i v 13 på måndag :/ Vätskan borta men äggstockarna size xxl eller nått så får ju ont av å bara gå å handla... Så fick bli hoppa vågar inte chansa på å kunna stå hela kvällen då resten ville stå :/ Samt nojjig över å bli till putt eller klämd oxå.... Eller få mina fina måste sätta mig ner med huvudet mellan benen svimmanfall där jag även mår sjukt illa :/ klarar inte å stå rätt upp å ner för länge innan som kommer.... Men men säger som jag sagt innan ha så jäkla underbart å njut åt mig med så fortsätter jag ligga på soffan/sängen å njuta åt alla stressade personer där ute som gärna hade bytt med mig vilket sambon påminner mig om när jag klagar på hur uttråkad jag e ;) Bara bita ihop å tänka positivt kub test på onsdag då ska jag få se hen igen hoppas sökte bra då med nervös ju vart mkt dom hänt i kroppen sista 2 v sen jag såg hen senast ;)
Kanske har frågat förr *virrig* men när ungefär kände du att du blivit överstimulerad?