• Cyanea

IVF under 2014

Hej alla härliga människor!

Jag hoppas att den här tråden kan vara ett ställe att ventilera med- och motgångar, peppa och stötta, eller bara skriva av sig om ofrivillig barnlöshet, utredning och vägen mot IVF. Vi är många i samma båt.

Skriv gärna och berätta om dig själv och var du/ni är i processen :) 

• Svar på tråden IVF under 2014
  • Primolut88
    Sillavi skrev 2014-05-27 09:30:26 följande:
    Primolut - Insättning idag va? Håller verkligen tummen för er. stort lycka till.

Supers - var det äggplock idag lycka till du också.

Ja nu va det insatt och 6 st i frysen. Hoppas hoppas hoppas
  • Supers
    Primolut88 skrev 2014-05-27 13:54:56 följande:
    Ja nu va det insatt och 6 st i frysen. Hoppas hoppas hoppas

Håller tummarna!!! Mga till frysen kul :)
  • BinniBoo

Supers - Hur många dagar från du började med sprutorna blir det till ÄP? Du har väl tagit sprutor länge eller?

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 ♥¸.?°´¯)
  • Supers
    BinniBoo skrev 2014-05-27 16:39:51 följande:
    Supers - Hur många dagar från du började med sprutorna blir det till ÄP? Du har väl tagit sprutor länge eller?

Jag började med sprutorna 14 maj så det blev 2 veckor. Men hade det sett bra ut i fredags sp hade det nog blivit ÄP tidigare denna vecka. Imorrn blir det otrivelle förhoppningsvis sista ggn ;)
  • BinniBoo

Okej det var ju inte så länge.. känns som du hållit på längre men det är nog för dagarna gått så långsamt för mig fram tills att mensen kom haha. Då kanske vi ses på fredag.. ska dit på UL då ;)

• Supers

Ja det känns som en evighet ;) Vi ska va på sahlgrenska 7:30 redan :) När har du UL?

• Starshaped

Åhhhh vad hääääärligt!!! Grattis! :) sååå glad för er skull! Ingen fara med segt svar, svara när du kan! :) Ja nästan grannar! ;) Vi ska träffa Reproduktionsenheten på onsdag nästa vecka och få introduktion av första behandlingen :) KRAM och åter igen GRATTIS! [quote=73320692][quote-nick]NikitaAntoinetta skrev 2014-05-27 12:17:24 följande:[/quote-nick]Förlåt för segt svar :) jaha inte långt från oss :P jag blur 27 i augusti sambon 28. Är alla fall gravid nu tig redan test i fredags, fast idag var min test dag. Får hoppas att jag har en liten kämpe där inne som stannar kvar :D Hur långt har ni kommit nu?? :)

• Starshaped
    NikitaAntoinetta skrev 2014-05-27 12:17:24 följande:
    Förlåt för segt svar :) jaha inte långt från oss :P jag blur 27 i augusti sambon 28. Är alla fall gravid nu tig redan test i fredags, fast idag var min test dag. Får hoppas att jag har en liten kämpe där inne som stannar kvar :D Hur långt har ni kommit nu?? :)

Haha, mitt senaste inlägg var svar på detta! Och till NiktiaAntoinetta :)
  • BinniBoo

Jag ska vara där först 10:30 så då är ni kanske inte kvar.

Svar på tråden IVF under 2014