• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • TessanP
    Turnip skrev 2014-03-05 19:44:27 följande:
    Hej, plussade igår för första gången. Vi har försökt i sex år utan resultat och trodde nog att det aldrig skulle bli nått! Känner absolut ingenting, allt är som vanligt så är lite nervös. Men har tagit fyra test, alla positiva; gravid 2-3 veckor.
    Stort Grattis!!!!
  • Pell

Hej! Har plussat idag! Svagt på ett billigt test så stressade in på Apoteket för att köpa ett digitalt test. Vågade inte tro att det verkligen var två streck på det första men digitala sa svart på vitt "gravid 2-3". Så nu vill jag vara med i gänget ;)

• Sweeetie
    Pell skrev 2014-03-05 19:49:19 följande:
    Hej! Har plussat idag! Svagt på ett billigt test så stressade in på Apoteket för att köpa ett digitalt test. Vågade inte tro att det verkligen var två streck på det första men digitala sa svart på vitt "gravid 2-3". Så nu vill jag vara med i gänget ;)
    Åh grattis!!! Glad
  • Sweeetie

Påminner igen om facebook gruppen som skapats, den är hemlig så ingen kan se att man är med, man kan inte ens se att gruppen finns Glad

• Pell
    Sweeetie skrev 2014-03-05 19:49:59 följande:
    Åh grattis!!! 

Tack. Hur ska man hitta fb gruppen då? Om den inte syns tänkte jag?
  • Sweeetie
    Pell skrev 2014-03-05 19:53:08 följande:

Tack. Hur ska man hitta fb gruppen då? Om den inte syns tänkte jag?
    Skicka pm med  mailadress som man använder på facebook så kan jag prova bjuda in :)
  • nyitråden
    Turnip skrev 2014-03-05 19:44:27 följande:

Hej, plussade igår för första gången. Vi har försökt i sex år utan resultat och trodde nog att det aldrig skulle bli nått! Känner absolut ingenting, allt är som vanligt så är lite nervös. Men har tagit fyra test, alla positiva; gravid 2-3 veckor.

UNDERBART!!! Grattis!
  • KErika

Hej. I måndags gjorde jag ett grav test med Apotekets test och det gav ett svagt streck så igår gjorde jag ett test med Clearblue och fick ett tydligt plus.

Det enda gravidsymptomet jag har är lite spännande bröst.

Jag är i v 6. Har ett barn sen tidigare som är 2,5 år.

• Limath

Vad kul med alla som plussat, verkar som att det blir många novemberbebisar i år! :)

Nyitråden, kan du inte lägga till länken till bild-tråden i trådstarten? 

• Saturnus
    KErika skrev 2014-03-05 20:18:30 följande:

Hej. I måndags gjorde jag ett grav test med Apotekets test och det gav ett svagt streck så igår gjorde jag ett test med Clearblue och fick ett tydligt plus.

Det enda gravidsymptomet jag har är lite spännande bröst.

Jag är i v 6. Har ett barn sen tidigare som är 2,5 år.

Kul, jag har ett barn som är två. Om allt går vägen får vi tvåan samtidigt. :)
Svar på tråden Bebis november 2014