• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Madeleiiiine
    Sweeetie skrev 2014-03-05 19:51:15 följande:

Påminner igen om facebook gruppen som skapats, den är hemlig så ingen kan se att man är med, man kan inte ens se att gruppen finns Glad

Kan du skicka pm till mig? Vill gå med!
  • Madeleiiiine

Jisses vad ni skriver :) grattis till alla som plussat! Jag har inskrivning om 2 veckor och vul i slutet på månaden. Känner ingenting änsålänge, förutom svullen mage. Hoppas på att få en lika toppen grav som med dottern :)

• Mizzlundell

Ooo jag har inskrivning på fredag.spännande!

• Mslee

Hej Glad Vill gärna vara med här. Plussade för 1 vecka sen :) Har 4 barn sen innan i åldrarna 13. 11, 10 & minstingen som blir 2 i april :)

• nyitråden
    Limath skrev 2014-03-05 20:18:32 följande:

Vad kul med alla som plussat, verkar som att det blir många novemberbebisar i år! :)

Nyitråden, kan du inte lägga till länken till bild-tråden i trådstarten? 

Fixat!
  • Maryswe
    Mslee skrev 2014-03-06 08:38:14 följande:

Hej Glad Vill gärna vara med här. Plussade för 1 vecka sen :) Har 4 barn sen innan i åldrarna 13. 11, 10 & minstingen som blir 2 i april :)

Välkommen till tråden :)
  • nanna100

Jag hakar också gärna på i den här tråden :)
    Plussade den 1/3. Är nu i v.5 (4+3). Första barnet för mig och sambon 25 respektive 28 år. BF 10 november.
    Var hos barnmorskan igår på första infosamtalet, mycket spännande! har bokat inskrivningssamtal till v.9 och ultraljud i v.12. Nu vill jag bara att veckorna ska gå fort, längtar till ultraljudet.
    Fick en jätte bra barnmorska och det kändes som vi klickade på en gång. Informerade mycket bra om tidiga missfall vilket var skönt. Blir det MF så beror det nästan alltid på att det är något fel på fostret och inget som jag som moder kan göra något åt! Min oro släpptes lite. Händer det så händer det och jag kan inte göra så mycket för att förhindra det isf och beror inte på att jag gjort något fel.
    Annars mår jag bra så här långt och har inte några direkta gravsymtom mer än lite ont i magen och det menade hon på att det är ligamenten som växer.
    Kul att få vara med och dela tankar här innan man pratar med sina vänner "i vanliga livet" :)
    Favoriserar både denna tråden och bildtråden!

Svar på tråden Bebis november 2014