• Monsa

Hey Jude!

Detta är en spin-off på den gamla tråden "Jude-tråden".

Här finns ett härligt gäng som skriver om allt mellan himmel och jord och här följer några exempel;

Mat-tips/recept
    Bebisar/barn, graviditeter
    Hur man håller kosher
    Företagsideér
    Hur ofta man får blommor av sin karl
    Jobb
    Lägenheter
    Resor

Ja helt enkelt allt som har med ett vardagligt liv att göra.
    Det som är gemensamt för de som är här i tråden är att alla har någon slags anknytning till Judendomen.
    Under den första Judetråden så hände det mycket grejer, det blev ett fantastiskt gäng som kan prata om vad som helst och det bästa av allt är att det föddes en liten Noah den 6/2-06
    Vi väntar med spänning på nästa bebis som beräknas komma i Juli!

För att behålla den fina stämningen här inne så går vi inte in på allt för känsliga ämnen. Dessa inlägg som kanske är till för att provocera uppmärksammas inte överhuvudtaget.

Detta är en glad tråd och jag tycker att en beskrivning av denna tråd som Marcink gjort är så klockren;

"hej vi är judar och glada och tycker om varandra. här pratar vi (nästan) bara om roliga saker, folk som pratar om skräp kan gå någon annanstans herrå!"

Marcink

• Svar på tråden Hey Jude!
  • hot fuss

jag med lugg för 1½ år sen kanske eller ngt.. erkänn läcker!
    stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

eller här liksom.. som är fr förra våren

det här är en del av min "snälla marcin låt mig skaffa lugg igen!"-kampanj

ikväll ska jag färga håret iaf. ska bli skönt. färga o slinga. WOHO!

• bubele

Du är jättesnygg i lugg!!!!
    Kom igen marcin!

• hot fuss

fajga

ja jag säger ju det! skulle jag vara flata skulle jag vara kär i mig själv med lugg

men marcin gillar när jag ser för jäklig ut i håret jäkla kille..

• bubele

KidA
    Fast du är fin nu med . Har du några nya bebisbilder i ditt krypin?

• hot fuss

fajga

har jag säkert. bara att titta in. nu gilmore girls

• bubele

Det ösregnar här..och jag skall gå upp till Hemköp och handla Tropicanajuice åt sjuklingen. Stackaren, influensa med 40 graders feber

Tur att man har nära till affären, får väl köpa ett lager för nu är det nog bara en tidsfråga innan jag blir däckad också

• bubele

KidA

Köpte Tropicana, drottningkräm, varma koppen äpple-kanel och lite godis (med tanke på att jag har en 33 år gammal 2 m lång sjukling som vägrar äta sånt som inte är gott här). Vilket av det vill du ha?

• hot fuss

drottningkrämen o juicen! fast jag har päron o björnbärskräm hemma. o de funkar oxå. så juicen blir bra!