• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • ImseVimseSpindel

Grattis alla som plussat!

Testade negativt på två olika ÄL-test idag. Så isf är kroppen konstig eller så är ÄL nu, vilket jag tycker verkar konstigt. Och då missade vi väl den ändå. Jag som hoppades på att jag skulle vara gravid och att äl-testet visade det istället. 

Musten gick ur mig lite nu. Men det är å andra sidan första försöket så det är bara att rycka upp sig:) 

• Annette79
    Inseminera2014 skrev 2014-06-16 06:45:38 följande:

Någon med dator får flytta över mej till plussat! Shit vad roligt! smile1.gif
    Nästa steg blir att se hur många, hade 2 ägg på G och Pergotime kan trigga äggdelning. Wohoooo...har smile från öra till öra idag (och satans illamående).

Spännande, Grattis!!
  • Annette79
    JhjärtaK skrev 2014-06-16 07:16:22 följande:

Noop, negativt nu på morgonen smile4.gif . Kommer att bli några testintensiva dagar nu känner jag. För jag känner mig ju jättegravid men det kanske bara är vilja och inte så mycket fysiska symptom egentligen :-/

Hmm, håller tummarna för att det bara är lite tidigt denna gång!!!
  • Anli84
    Lambo skrev 2014-06-16 06:31:03 följande:
    Grattis!! Åh vill inte testa än.. Vaknade flera gånger inatt av illamående o mardrömmar. Väntar en eller två dagar till OM min kropp inte kommit "igång" tills dess, vilket jag tror ;)

Tack :) Håller en tumme för dig!
  • Alvolina
    JhjärtaK skrev 2014-06-16 07:16:22 följande:

Noop, negativt nu på morgonen smile4.gif . Kommer att bli några testintensiva dagar nu känner jag. För jag känner mig ju jättegravid men det kanske bara är vilja och inte så mycket fysiska symptom egentligen :-/

Det kanske är lite tidigt. Vilken dag är du på? :)
  • combat90

Grattis alla som plussat!! :) jag tänker nog avvakta till på torsdag med att ta ett test då är jag på äl+10 bim-2/3 (ca 12 dagars lutealfas) Idag drar de lite fint i livmodern. La märke till de när jag hängde tvätt. Men jag tror inte man kan känna än men jag känner allt där nere;) åå vill så gärna denna månad!!! Trött o känner mig varm i kroppen.. skengrav? Förmodligen..

Svar på tråden BIM Juni 2014