BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

Grattis alla som plussat!
Testade negativt på två olika ÄL-test idag. Så isf är kroppen konstig eller så är ÄL nu, vilket jag tycker verkar konstigt. Och då missade vi väl den ändå. Jag som hoppades på att jag skulle vara gravid och att äl-testet visade det istället.
Musten gick ur mig lite nu. Men det är å andra sidan första försöket så det är bara att rycka upp sig:)
2 streck på stickan ![]()
Någon med dator får flytta över mej till plussat! Shit vad roligt! ![]()
Nästa steg blir att se hur många, hade 2 ägg på G och Pergotime kan trigga äggdelning. Wohoooo...har smile från öra till öra idag (och satans illamående).
Noop, negativt nu på morgonen
. Kommer att bli några testintensiva dagar nu känner jag. För jag känner mig ju jättegravid men det kanske bara är vilja och inte så mycket fysiska symptom egentligen :-/
Grattis till plussen :) alltid kul att se på morgonen om någon har testat.
Noop, negativt nu på morgonen
. Kommer att bli några testintensiva dagar nu känner jag. För jag känner mig ju jättegravid men det kanske bara är vilja och inte så mycket fysiska symptom egentligen :-/
Grattis alla som plussat!! :) jag tänker nog avvakta till på torsdag med att ta ett test då är jag på äl+10 bim-2/3 (ca 12 dagars lutealfas) Idag drar de lite fint i livmodern. La märke till de när jag hängde tvätt. Men jag tror inte man kan känna än men jag känner allt där nere;) åå vill så gärna denna månad!!! Trött o känner mig varm i kroppen.. skengrav? Förmodligen..