• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Baby2014

Vilken resa det har varit med min äl! Cb lila visade fast gubbe i måndags medan stickorna visade negativt. Idag visar stickorna positivt och jag har ont i brösten äl.värk och rikliga äggviteflytningar. Alltså tror jag mer på äl nu. Tempen dippade imorse igen.

Kommer ALDRIG mer köpa lila cb äl test!

• plopp76
    Baby2014 skrev 2014-06-15 10:07:44 följande:
    Vilken resa det har varit med min äl! Cb lila visade fast gubbe i måndags medan stickorna visade negativt. Idag visar stickorna positivt och jag har ont i brösten äl.värk och rikliga äggviteflytningar. Alltså tror jag mer på äl nu. Tempen dippade imorse igen.
    Kommer ALDRIG mer köpa lila cb äl test!
    Rätt intressant det där med dom lila testen, har läst att många har problem med dem! Jag har bara testat de rosa digitala parallellt med stickor och dom visade samma. Stickorna visade starka streck samtidigt som de digitala visade glad gubbe.

Men jag kommer nog aldrig våga prova de lila nu när jag läst så mycket negativt om de lila!
  • Baby2014
    plopp76 skrev 2014-06-15 10:57:40 följande:
    Rätt intressant det där med dom lila testen, har läst att många har problem med dem! Jag har bara testat de rosa digitala parallellt med stickor och dom visade samma. Stickorna visade starka streck samtidigt som de digitala visade glad gubbe.

Men jag kommer nog aldrig våga prova de lila nu när jag läst så mycket negativt om de lila!

Ja de rosa cb har stämt bra med stickorna men de lila har visat alldeles för tidigt. Tur att jag inte litade blint på dom.
  • Milie
    Baby2014 skrev 2014-06-15 10:59:43 följande:
    Ja de rosa cb har stämt bra med stickorna men de lila har visat alldeles för tidigt. Tur att jag inte litade blint på dom.

Testar du endast på morgonen med de lila?
  • Baby2014
    Milie skrev 2014-06-15 11:31:47 följande:
    Testar du endast på morgonen med de lila?

Ja när de visade fast gubbe i måndags var det med första morgonurin. Testade igen med stickorna nu och de visar klart positivt, har jättemycket äl flytningar nu, värk i bröst samt i äggstockarna. :) Så nu är det äl.

Använde lila cb i mars också då var det samma sak. Lila cb visade fast gubbe 3 dagar för apotekets, rosa cb och billiga stickor. Så jag litar inte alls på lila cb.
  • combat90

Idag mår jag mycket illa och känner mig oerhört trött. Vet inte om de kan va symtom redan eller om det bara e så.. kan man få symtom redan idag äl+6?? Igår hade jag sååå ont i svanken ländryggen. Orkade inte stå upp en längre stund. Känns konstigt o annorlunda.. hmm.. min lutealfas va sist på 11 dagar så om den e de nu med så är jag på bim-5 eller har jag fel??

• Annette79

Åh så lycklig!!! Tårarna sprutar ju!!! Jag har plussat!!! Fick tidigt mf förra månaden nu ber jag att denna lilla vill stanna <3 Titta :)))))

Svar på tråden BIM Juni 2014