BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Vilken resa det har varit med min äl! Cb lila visade fast gubbe i måndags medan stickorna visade negativt. Idag visar stickorna positivt och jag har ont i brösten äl.värk och rikliga äggviteflytningar. Alltså tror jag mer på äl nu. Tempen dippade imorse igen.
Kommer ALDRIG mer köpa lila cb äl test!
Idag mår jag mycket illa och känner mig oerhört trött. Vet inte om de kan va symtom redan eller om det bara e så.. kan man få symtom redan idag äl+6?? Igår hade jag sååå ont i svanken ländryggen. Orkade inte stå upp en längre stund. Känns konstigt o annorlunda.. hmm.. min lutealfas va sist på 11 dagar så om den e de nu med så är jag på bim-5 eller har jag fel??
Nä 12 menar jag såklart så bim-6 isåfall?!
Mens här o hoppar ur tråden:(
Åh så lycklig!!! Tårarna sprutar ju!!!
Jag har plussat!!! Fick tidigt mf förra månaden nu ber jag att denna lilla vill stanna <3 Titta :))))) 
Grattis!!!