• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • combat90
    Annette79 skrev 2014-06-15 12:17:39 följande:
    Åh så lycklig!!! Tårarna sprutar ju!!! Jag har plussat!!! Fick tidigt mf förra månaden nu ber jag att denna lilla vill stanna

Grattis!! :)
  • plopp76
    Åh så lycklig!!! Tårarna sprutar ju!!! smile1.gif Jag har plussat!!! Fick tidigt mf förra månaden nu ber jag att denna lilla vill stanna <3 Titta :)))))
    Grattis!

Hur tidigt är det testet taget? Mest nyfiken då jag själv räknar dagarna för att kunna testa :)

• Baby2014
    Åh så lycklig!!! Tårarna sprutar ju!!! Jag har plussat!!! Fick tidigt mf förra månaden nu ber jag att denna lilla vill stanna

Grattis!
  • ImseVimseSpindel

GRATTIS!:)
  • Annette79
    plopp76 skrev 2014-06-15 13:05:35 följande:
    Grattis!

Hur tidigt är det testet taget? Mest nyfiken då jag själv räknar dagarna för att kunna testa :)

Tack :) Bim -2/3 är det taget... Inte morgonurin dock! Fick en känsla i morse att jag ville testa och hade inga test hemma så tog ett lila cb ÄL-test då jag sett att vissa gjort det här på FL och fick resultatet blinkande gubbe...?? Sprang till Apoteket och köpte test då jag hört att det kan visa pos av hcg och hade fast glad gubbe för ca 14 dgr sedan så fick upp hoppet Åh det blev ett plus direkt, inte jätte starkt men utan tvekan. Man ser bättre i verkligheten än på bilden oxå Håller tummarna att det går hela vägen denna gång! Har läst din historia Plopp och jag känner verkligen med er och jag hoppas av hela mitt hjärta att du får ett plus snarast och en fullgången graviditet <3

När ska du testa dig? Kram
  • Annette79

Tack alla för alla gratulationer Kan inte sluta le... Eller gråta heller Glädjetårar

Nu blir det till att avklara gröna Lund och Skara sommarland snarast så jag hinner åka med barnen innan det blir farligt Lycka

• plopp76
    Annette79 skrev 2014-06-15 13:25:23 följande:
    Tack :) Bim -2/3 är det taget... Inte morgonurin dock! Fick en känsla i morse att jag ville testa och hade inga test hemma så tog ett lila cb ÄL-test då jag sett att vissa gjort det här på FL och fick resultatet blinkande gubbe...?? Sprang till Apoteket och köpte test då jag hört att det kan visa pos av hcg och hade fast glad gubbe för ca 14 dgr sedan så fick upp hoppet smile1.gif Åh det blev ett plus direkt, inte jätte starkt men utan tvekan. Man ser bättre i verkligheten än på bilden oxå smile5.gif Håller tummarna att det går hela vägen denna gång! Har läst din historia Plopp och jag känner verkligen med er och jag hoppas av hela mitt hjärta att du får ett plus snarast och en fullgången graviditet <3
    När ska du testa dig? Kram

Ok! Ja jag är på ÄL+ 4-5 nånting och BIM den 22/23:e nånting. Tänkte eventuellt testa på midsommaraftons mrgon... risken är väl att jag blir så knäckt av att se ett negativt test så jag vet inte om jag kanske väntar till söndag morgon när vi är hemma igan. Får se!

Jag håller alla tummar för dig att det går bra denna gång! Härligt att plussa så tydligt :)

Jo jag hoppas oxå att jag plussar igen snart. Hoppet är det sista som överger en sägs det ju... och just denna cykel har jag kanske inte så stora förhoppningar på men ändå. Nästa kanske? :) Kram!

• Anli84
    Åh så lycklig!!! Tårarna sprutar ju!!! Jag har plussat!!! Fick tidigt mf förra månaden nu ber jag att denna lilla vill stanna <3 Titta :)))))

Stort GRATTIS och lycka till nu!
  • BinniBoo

Hej
    Hoppas jag kan få hoppa in här trots att jag inte riktigt är som er andra :P

Med det menar jag att jag har genomgått IVF så jag har ju ett befruktat embryo insatt i livmodern. Men det gäller ju att det fäster sig där och växer som det ska. Men trots detta så har vi ju ändå gemensamt att jag oxå hoppas på att mensen inte dyker upp denna månaden och håller sig borta i ca 9 månader :P

Jag har testdag om en vecka alltså 22/6. Hade äggplock 5/6 och insättning 7/6.. 

Har svårt för att hålla mig från att testa.. testade igår och det var negativt.. kan ju bero på att det var för tidigt men har så svårt för att låta bli..

(¯`°?.¸ ♥ Alexander 080219 ♥¸.?°´¯)
Svar på tråden BIM Juni 2014