BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Tack alla för alla gratulationer
Kan inte sluta le... Eller gråta heller
Glädjetårar
Nu blir det till att avklara gröna Lund och Skara sommarland snarast så jag hinner åka med barnen innan det blir farligt
Lycka
Ok! Ja jag är på ÄL+ 4-5 nånting och BIM den 22/23:e nånting. Tänkte eventuellt testa på midsommaraftons mrgon... risken är väl att jag blir så knäckt av att se ett negativt test så jag vet inte om jag kanske väntar till söndag morgon när vi är hemma igan. Får se!
Jag håller alla tummar för dig att det går bra denna gång! Härligt att plussa så tydligt :)
Jo jag hoppas oxå att jag plussar igen snart. Hoppet är det sista som överger en sägs det ju... och just denna cykel har jag kanske inte så stora förhoppningar på men ändå. Nästa kanske? :) Kram!
Börjat gå upp o kissa typ 5 ggr /natt nu i två dagar betyder det ngt??
Hej
Hoppas jag kan få hoppa in här trots att jag inte riktigt är som er andra :P
Med det menar jag att jag har genomgått IVF så jag har ju ett befruktat embryo insatt i livmodern. Men det gäller ju att det fäster sig där och växer som det ska. Men trots detta så har vi ju ändå gemensamt att jag oxå hoppas på att mensen inte dyker upp denna månaden och håller sig borta i ca 9 månader :P
Jag har testdag om en vecka alltså 22/6. Hade äggplock 5/6 och insättning 7/6..
Har svårt för att hålla mig från att testa.. testade igår och det var negativt.. kan ju bero på att det var för tidigt men har så svårt för att låta bli..