• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Annette79
    plopp76 skrev 2014-06-15 13:38:57 följande:

Ok! Ja jag är på ÄL+ 4-5 nånting och BIM den 22/23:e nånting. Tänkte eventuellt testa på midsommaraftons mrgon... risken är väl att jag blir så knäckt av att se ett negativt test så jag vet inte om jag kanske väntar till söndag morgon när vi är hemma igan. Får se!

Jag håller alla tummar för dig att det går bra denna gång! Härligt att plussa så tydligt :)

Jo jag hoppas oxå att jag plussar igen snart. Hoppet är det sista som överger en sägs det ju... och just denna cykel har jag kanske inte så stora förhoppningar på men ändå. Nästa kanske? :) Kram!

Håller tummar och tår för dig!!! Jag har testat tidigt varje månad nu och denna månad kände jag inga förhoppningar på alls och hade tänkt testa först på ons om tant röd inte kommit då men så vaknade jag idag med en konstig motiverad "test känsla" hahaha :) Så kanske är så att när man minst anar det...händer det liksom ;) Hoppas iallafall! Kram
  • Pyret 85

Jag är kissnödigt jämt nuförtiden. Jag kissar i vanliga fall typ 3-4 gånger om dagen. Nu kissar jag minst 8-10 gånger. Men säkert bara kroppen som spelar mig ett spratt!

• Malin1992
    Pyret 85 skrev 2014-06-15 14:53:29 följande:

Jag är kissnödigt jämt nuförtiden. Jag kissar i vanliga fall typ 3-4 gånger om dagen. Nu kissar jag minst 8-10 gånger. Men säkert bara kroppen som spelar mig ett spratt!

Jag har samma sak, har aldrig kissat så mkt som jag har börjat göra nu :)
  • JhjärtaK
    combat90 skrev 2014-06-15 11:56:03 följande:

Idag mår jag mycket illa och känner mig oerhört trött. Vet inte om de kan va symtom redan eller om det bara e så.. kan man få symtom redan idag äl+6?? Igår hade jag sååå ont i svanken ländryggen. Orkade inte stå upp en längre stund. Känns konstigt o annorlunda.. hmm.. min lutealfas va sist på 11 dagar så om den e de nu med så är jag på bim-5 eller har jag fel??

Jag började få molvärk till och från igår så visst kan man ha symptom från ÄL+6 tror jag. Får se om några dagar om det bara är inbillning eller om det faktiskt kan vara en ny graviditet. Mår också lite illa idag fast det kan också bero på att jag sitter och skriver detta på tunnelbanan
  • JhjärtaK
    Annette79 skrev 2014-06-15 13:27:40 följande:

Tack alla för alla gratulationer smile1.gif Kan inte sluta le... Eller gråta heller smile1.gif Glädjetårar smile1.gif

Nu blir det till att avklara gröna Lund och Skara sommarland snarast så jag hinner åka med barnen innan det blir farligt smile1.gif Lycka smile1.gif

Vad jag läst bör du inte åka något häftigt från att du har plussat så det är nog redan kört stort grattis!
  • plopp76
    Annette79 skrev 2014-06-15 14:53:19 följande:
    Håller tummar och tår för dig!!! Jag har testat tidigt varje månad nu och denna månad kände jag inga förhoppningar på alls och hade tänkt testa först på ons om tant röd inte kommit då men så vaknade jag idag med en konstig motiverad "test känsla" hahaha :) Så kanske är så att när man minst anar det...händer det liksom ;) Hoppas iallafall! Kram
    Tack snälla! Det värmer att du säger det :)

Ja vi får väl se om och när jag testar. Fram tills denna gång har jag alltid väntat till BIM eller efter... vilket har resulterat i att jag bara testat en enda gång och det var när jag plussade. Men nu är jag mer otålig...

• Pyret 85

Och humörsvängningar deluxe idag, blev JÄTTEirriterad på sambon över en skitsak, gick in i sovrummet och stängde dörren efter mig. La mig i sängen och sen undrade jag vad jag höll på med. gick och bad om ursäkt och började verkligen storlipa. Antingen kommer mensen typ snart eller så är jag knocked up!

• Lambo

På BIM Nu TROR jag , alla symptom har TYP försvunnit sen ett par dagar. Förutom magen.. Så trög!

Brukar komma igång på morgon eller förmiddag.. Men å andra sidan kan det hoppa lite i dagarna. Alltså.. Senaste cyklarna:

28

33

28

32

29

29

34

29

31

Förr hade jag på dagen 28.. Kul kropp ;)

• combat90
    JhjärtaK skrev 2014-06-15 15:03:15 följande:
    Jag började få molvärk till och från igår så visst kan man ha symptom från ÄL+6 tror jag. Får se om några dagar om det bara är inbillning eller om det faktiskt kan vara en ny graviditet. Mår också lite illa idag fast det kan också bero på att jag sitter och skriver detta på tunnelbanan

Får verkligen hoppas att smärtan inte är för ondo utan att det blir ett litet kryp av de;) kul att vi är ungefär samma i cyklen. När ska du testa?? Molvärken kommer från o till här sen ägglossningen typ.. plus strålande stick ut i ljumsken som jag lägger märke till ibland. Men så kände jag förra perioden med ungefär så iaf.. och då kom mensen på dag 12.

Vill inte bli besviken.. men snart börjar jag fundera på om kroppen är helt knäpp. Kanske skengravid?! Men de hoppas jag inte. Sambon tycker att jag har börjat äta VÄLDIGT mkt.. han uppmärksammade de igår när vi hade gäster att jag typ hela tiden hade något o tugga på.. o ja de e nog sant hahha!! :)
  • JhjärtaK
    combat90 skrev 2014-06-15 17:03:53 följande:

Får verkligen hoppas att smärtan inte är för ondo utan att det blir ett litet kryp av de;) kul att vi är ungefär samma i cyklen. När ska du testa?? Molvärken kommer från o till här sen ägglossningen typ.. plus strålande stick ut i ljumsken som jag lägger märke till ibland. Men så kände jag förra perioden med ungefär så iaf.. och då kom mensen på dag 12.

Vill inte bli besviken.. men snart börjar jag fundera på om kroppen är helt knäpp. Kanske skengravid?! Men de hoppas jag inte. Sambon tycker att jag har börjat äta VÄLDIGT mkt.. han uppmärksammade de igår när vi hade gäster att jag typ hela tiden hade något o tugga på.. o ja de e nog sant hahha!! :)
    Tänkte nog testa imorgon bitti redan kanske faktiskt. Skall på en jobbaktivitet och vill nog veta om jag kan ta ett glas vin eller om jag skall avstå.

Ja ibland undrar man ju vad kroppen håller på med helt klart!
Svar på tråden BIM Juni 2014