BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Ok! Ja jag är på ÄL+ 4-5 nånting och BIM den 22/23:e nånting. Tänkte eventuellt testa på midsommaraftons mrgon... risken är väl att jag blir så knäckt av att se ett negativt test så jag vet inte om jag kanske väntar till söndag morgon när vi är hemma igan. Får se!
Jag håller alla tummar för dig att det går bra denna gång! Härligt att plussa så tydligt :)
Jo jag hoppas oxå att jag plussar igen snart. Hoppet är det sista som överger en sägs det ju... och just denna cykel har jag kanske inte så stora förhoppningar på men ändå. Nästa kanske? :) Kram!
Jag är kissnödigt jämt nuförtiden. Jag kissar i vanliga fall typ 3-4 gånger om dagen. Nu kissar jag minst 8-10 gånger. Men säkert bara kroppen som spelar mig ett spratt!
Jag är kissnödigt jämt nuförtiden. Jag kissar i vanliga fall typ 3-4 gånger om dagen. Nu kissar jag minst 8-10 gånger. Men säkert bara kroppen som spelar mig ett spratt!
Idag mår jag mycket illa och känner mig oerhört trött. Vet inte om de kan va symtom redan eller om det bara e så.. kan man få symtom redan idag äl+6?? Igår hade jag sååå ont i svanken ländryggen. Orkade inte stå upp en längre stund. Känns konstigt o annorlunda.. hmm.. min lutealfas va sist på 11 dagar så om den e de nu med så är jag på bim-5 eller har jag fel??
Tack alla för alla gratulationer
Kan inte sluta le... Eller gråta heller
Glädjetårar ![]()
Nu blir det till att avklara gröna Lund och Skara sommarland snarast så jag hinner åka med barnen innan det blir farligt
Lycka ![]()
Och humörsvängningar deluxe idag, blev JÄTTEirriterad på sambon över en skitsak, gick in i sovrummet och stängde dörren efter mig. La mig i sängen och sen undrade jag vad jag höll på med. gick och bad om ursäkt och började verkligen storlipa. Antingen kommer mensen typ snart eller så är jag knocked up!
På BIM Nu TROR jag , alla symptom har TYP försvunnit sen ett par dagar. Förutom magen.. Så trög!
Brukar komma igång på morgon eller förmiddag.. Men å andra sidan kan det hoppa lite i dagarna. Alltså.. Senaste cyklarna:
28
33
28
32
29
29
34
29
31
Förr hade jag på dagen 28.. Kul kropp ;)