BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång! 
Är på dag 26 i cykeln, hade vad jag tycker är ägglossningsflytningar runt dag 15-16 och hade blinkande gubbe på clearblue lila ÄL-test dag 15-23 sen slutade jag testa mer. Fick aldrig fast gubbe.
Idag tog jag ett rosa clearblue ÄL-test mest för att jag haft lite ont i magen och lite flytningar (som jag dock inte tycker är typiska äl-flytningar) och det va positivt, glad gubbe.
Då är frågan om jag har ägglossning nu, vilket jag tycker är konstigt :S. Såg även efter att äl-testet gick ut för ett halvår sen så kan det bero på det?
Va tror ni? :)
Hej, någon som kan flytta mig till plussat listan
Sitter på iPhone så kan inte :( Gråter fortfarande en skvätt glädjetårar då och då :)) 17/6 Annette79, 34år, 4:e försöket, 4:e barnet
Tacksam om någon orkar byta plats på mig i listan
Jag vet inte om jag är på "bättre lycka nästa gång" ännu. Ska till gynekolog den 26 juni. Var där i fredags och hon såg något som var 2 mm stort men kunde inte avgöra om det var intakt eller om jag hade fått ett missfall. Jag mår illa till och från fortfarande och brösten är lite ömma, men inte alls sådana symptom som jag hade innan jag började blöda (mindre än mens men höll i sig i fem-sex dagar).
Men jag har plussat starkare och starkare. Inte för att det är något som hjälper just nu. Bara att vänta.
Jaha, så kom mensen... 
Ni kan ta bort mig från listan...
Är hård i magen ett vanligt graviditetssymtom? Va glad jag blir i så fall. Är hård i magen och tycker jag kissar lite oftare än vanligt. Säkert bara inbillning men hoppas så att det ska ta sig denna gången. Kan inte tolka ÄL-flytningar och använder inte stickor så vet inte alls hur jag ligger till. Enligt min app är jag bara på bim-10 men min cykel är inte heller helt tillförlitlig.