• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Wishme
    Malin1992 skrev 2014-06-23 19:43:05 följande:
    Idag lr senast imorrn, har knappt ngn mensvärk som jag brukar ha o mina bröst o bröstvårtor gör ont som fan men vågar inte hoppas.. Illamående har precis slutat efter två veckor..

När ska du testa då ?

Jag tror inte att jag är gravid och min mens är 12 dagar sen .. Vet inte vad jag tror :( ?

Köpte test idag och tanken är att jag ska testa imon på morgonen .. Men jag vet inte om jag vågar ?!
  • Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-23 19:46:26 följande:

När ska du testa då ?

Jag tror inte att jag är gravid och min mens är 12 dagar sen .. Vet inte vad jag tror :( ?

Köpte test idag och tanken är att jag ska testa imon på morgonen .. Men jag vet inte om jag vågar ?!
    På onsdag tror jag (om jag har mod) Oj men du måste ju vara gravid :) jag önskade att min mens var så sen :) men det känns som om jag blir räddade för varje dag som jag väntar lixom..
  • Wishme
    Malin1992 skrev 2014-06-23 19:48:59 följande:
    På onsdag tror jag (om jag har mod) Oj men du måste ju vara gravid :) jag önskade att min mens var så sen :) men det känns som om jag blir räddade för varje dag som jag väntar lixom..

Ja så känner jag med .. Har inte vågat testat än och höll på att vända på parkeringen vid Apoteket förut för att strunta i att köpa test .. Men jag köpte 3 st .. 2 vanliga cb och 1 digitalt cb ..
  • Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-23 19:54:06 följande:

Ja så känner jag med .. Har inte vågat testat än och höll på att vända på parkeringen vid Apoteket förut för att strunta i att köpa test .. Men jag köpte 3 st .. 2 vanliga cb och 1 digitalt cb ..
    Haha okej :) men testa imorrn o berätta vad det står :) jag finns här för dej som stöd :)
  • Wishme
    Malin1992 skrev 2014-06-23 19:55:48 följande:
    Haha okej :) men testa imorrn o berätta vad det står :) jag finns här för dej som stöd :)

Tack :)

Ja jag hoppas jag vågar .. Ska göra testet på morgonen med min kille .. Han ville va med :)

Tänk om de är negativt ?? Vart fan har mensen tagit vägen då ??

Asså jag är så jävla rädd att de ska vara negativt :(
  • Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-23 19:58:30 följande:

Tack :)

Ja jag hoppas jag vågar .. Ska göra testet på morgonen med min kille .. Han ville va med :)

Tänk om de är negativt ?? Vart fan har mensen tagit vägen då ??

Asså jag är så jävla rädd att de ska vara negativt :(
    Gör det :) det kmr nog inte vara negativt :) inte efter så lång tid :)
  • Wishme
    Malin1992 skrev 2014-06-23 20:01:37 följande:
    Gör det :) det kmr nog inte vara negativt :) inte efter så lång tid :)
    Ena stunden försöker jag säga till mig själv att jag inte är gravid , de är bara påhitt kroppen håller på med ..

Andra stunden säger kroppen själv att jag är gravid .. liksom ont i tjejmagen då och då , ömma bröstvårtor, lite lätt illamående IBLAND, tröttare ... 

Ah imon lär jag få svar .. och de är lika bra att göra de kanske ! 
    Då kan jag ringa för inskrivning och massa koller och så , tror dom kommer vilja kolla ganska fort med mig med tanke på mitt mf 2008 ? 
    Kanske tror jag de iaf.. 
  • Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-23 20:07:49 följande:
    Ena stunden försöker jag säga till mig själv att jag inte är gravid , de är bara påhitt kroppen håller på med ..

Andra stunden säger kroppen själv att jag är gravid .. liksom ont i tjejmagen då och då , ömma bröstvårtor, lite lätt illamående IBLAND, tröttare ... 

Ah imon lär jag få svar .. och de är lika bra att göra de kanske ! 
    Då kan jag ringa för inskrivning och massa koller och så , tror dom kommer vilja kolla ganska fort med mig med tanke på mitt mf 2008 ? 
    Kanske tror jag de iaf.. 
    Så håller jag oxå på :P

Min kropp har haft gravidsymtom i tre veckor nu.. Så jag känner mej säker men ändå inte..

Ja det kmr du :) aha aa det kmr dom nog vela, jag fick missfall 23 december förra året så e jag gravid nu hopps jag att dom vill ha mej inskriver tidigare o ha mer koll :)
  • Wishme
    Malin1992 skrev 2014-06-23 20:15:02 följande:
    Så håller jag oxå på :P

Min kropp har haft gravidsymtom i tre veckor nu.. Så jag känner mej säker men ändå inte..

Ja det kmr du :) aha aa det kmr dom nog vela, jag fick missfall 23 december förra året så e jag gravid nu hopps jag att dom vill ha mej inskriver tidigare o ha mer koll :)
    Hoppas vi är gravida och att dom vill ha oss inskrivna fort? =) hehe 

Jag vill bara att de ska bli natt så man kan få somna och sen vakna för att kunna ta de där jävla testet !!! 

Jag har ju tagit test förut , men då har de ju inte vart planerat barn, och jag har heller inte vart gravid, dock har jag trott de dom gångerna.. så kroppen kan ju luras.. men mensen har ju inte heller vart sen då .. för då har jag ätit p-piller men typ glömt några dagar..

Jaja imon får jag veta ! =) hahaha Skit vad jag är nervös!!
  • Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-23 20:18:32 följande:
    Hoppas vi är gravida och att dom vill ha oss inskrivna fort? =) hehe 

Jag vill bara att de ska bli natt så man kan få somna och sen vakna för att kunna ta de där jävla testet !!! 

Jag har ju tagit test förut , men då har de ju inte vart planerat barn, och jag har heller inte vart gravid, dock har jag trott de dom gångerna.. så kroppen kan ju luras.. men mensen har ju inte heller vart sen då .. för då har jag ätit p-piller men typ glömt några dagar..

Jaja imon får jag veta ! =) hahaha Skit vad jag är nervös!!
    Hahah JAa lr hur :)

Ja jag förstår dej :) jag vill vara mensfri imorrn satt jag kan göra test på onsdag :)

Ne men exakt, första gången då visste jag det inte så jag var inte nervös men nu vill jag verkligen vara gravid :)

Ja det får du veta hahah aa skulle jag oxå vara :P

Hade du mensvärk på BIM?
Svar på tråden BIM Juni 2014