BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Välkommen kiwifågeln :)
Det sägs att lutealfasen är konstant så vet du när ÄL varit kan du räkna dagarna efter ÄL till mens...räkna ÄL+ istället för BIM- för då har du mer kolla. Vissa plussar på ÄL+7 andra ÄL+12, själv väntar jag nog till ÄL+20 typ om inte mensen kommit före det ;) tror inte det kommer hända denna månad...
Hur långt innan mens brukar din temp dippa? Har du ff? :)
Använder WomanLog. 1-2 dar innan mens dyker min temp.
Grattis alla ni plussat:)
Nån som har/ haft känningar i ljumsken som graviditetstecken?
Brukar inte ha så innan mens. Tror BIM är på söndag
Någon som har koll på grav-tecken? Vet att det förekommer att man får torra slemhinnor när man är gravid, men hur tidigt kan de inträffa? På ca äl+7 skulle jag och karln ligga och det sved skitmycket om han rörde mig där nere. Fick sköta den delen själv och efteråt ömmade det massor i slidan (sorry för intima detaljer). Samma sak nästa gång vi skulle ligga. Haft lite molvärk i magen, men det kan mycket väl vara önsketänkande. Gjorde ett test i morse som var helt blankt.
Finns det hopp eller är det bara att packa ner teststickorna till nästa månad?