• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Jonej

Grattis alla som plussat! :) själv är jag på BIM +4, ungefär, har inte riktigt koll på varken cykel eller ÄL, och börjar starkt tro att jag är gravid. Molvärk till och från, svullen mage, stormigt humör, men framförallt HETT i ansiktet! Är varm och röd som en tomat, har till och med fått kommentarer om det. Någon annan som haft såna symptom? Började på bim-1. Kan inte minnas från förra grav att man gick runt som ett stoppljus!! :D

• Murrmys
    Jonej skrev 2014-06-24 03:37:28 följande:

Grattis alla som plussat! :) själv är jag på BIM +4, ungefär, har inte riktigt koll på varken cykel eller ÄL, och börjar starkt tro att jag är gravid. Molvärk till och från, svullen mage, stormigt humör, men framförallt HETT i ansiktet! Är varm och röd som en tomat, har till och med fått kommentarer om det. Någon annan som haft såna symptom? Började på bim-1. Kan inte minnas från förra grav att man gick runt som ett stoppljus!! :D

Hehe, jag känner mig också het om kinderna...jag är en riktig fryslort men har inte varit det nu, trots kallt väder. Men ja vet inte, det behöver inte betyda nåt heller :) jag väntar och ser. Äl+12 idag!
  • Wishme

Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe

Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =) 

• Acire94
    Wishme skrev 2014-06-24 07:19:43 följande:

Jag har fått mitt plus vilket betyder att de ligger nåt i mig =) Jag är GRAVID !! =) hehe

Killen försov sig i morse och jag kunde inte hålla mig när han hade åkt ! Hur ska jag tala om detta nu då ? =) 

Grattis!! Har läst lite här ett tag men inte varit så aktiv själv men jag är en sann testoman så jag förstår inte hur du orkade hålla dig! Bra gjort, haha :)

Jadu, antingen kan du ju slå in testet eller så kan du gå och köpa en body te.x där det står "världens bästa pappa" kanske? :) Lycka till hörru :)
  • onlyonewhoknows

BIM idag, och vet ni vad - jag kan faktiskt vara gravid. Tog ett av testlagrets test som jag fick hem i brevlådan igår och efter att ha trott att det var negativt innan frukosten kollade jag en gång till efter frukosten och ett litet extrastreck såg jag allt. Konsulterade sambon och han tyckte också att han såg två streck. Ska köpa ett cb digitalt om jag hinner idag (långt till närmsta apotek och ska äta middag med en kompis ikväll).

• Wishme
    Acire94 skrev 2014-06-24 07:27:15 följande:
    Grattis!! Har läst lite här ett tag men inte varit så aktiv själv men jag är en sann testoman så jag förstår inte hur du orkade hålla dig! Bra gjort, haha :)

Jadu, antingen kan du ju slå in testet eller så kan du gå och köpa en body te.x där det står "världens bästa pappa" kanske? :) Lycka till hörru :)
    Ja får se hur jag löser de =) eller så säger jag de bara ! vi är inte så bra på att va finkänsliga :P hehe

Tack så mycket .. men jag trodde ju verkligen att de skulle bli negativt de är ju därför jag har väntat så länge ! 
  • Malin1992

Idag ska mensen komma men ingen mens dök upp imorse så jag håller tummarna att den håller sej borta :)

• Wishme
    Malin1992 skrev 2014-06-24 07:36:46 följande:

Idag ska mensen komma men ingen mens dök upp imorse så jag håller tummarna att den håller sej borta :)

Och jag håller tummarna att den inte kommer till dig ! Nu vill vi ha fler plus här =) 
  • Malin1992
    Wishme skrev 2014-06-24 07:37:45 följande:
    Och jag håller tummarna att den inte kommer till dig ! Nu vill vi ha fler plus här =) 
    Tack :) ja det skulle vara kul :)
Svar på tråden BIM Juni 2014