• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • MiaIa90
    NILE90 skrev 2014-06-03 15:19:25 följande:
    Nej jag tycker inte att du reagerar fel. Jag hade blivit ledsen jag med. Nu är ju inte jag bästa vän med min svägerska, hon tar avstånd från mig eftersom det ofta blir "missförstånd" när vi pratas vid. Hon har några diagnoser som gör att hon har problem med det sociala samspelet och jag är en sån som är brutalt ärlig hela tiden. Så nu har vi ingen "relation" med varandra mer. 

Vill inte hon ha dig runt omkring sig så är det hennes förlust, det är så jag ser det med min svägerska. Försöker hon också få barn eller har hon barn sen tidigare? 
    Jo jag vet men så jobbigt att få de i ansiktet när man redan har de jobbigt är väll därför jag kanppt får vara runt hennes barn och hjälpa till tänker jag och min sambo har inte hållt sina brorsbarn alls mycket. 
    Hon ahr två barn med sambons bror sedan två sedan innan och sambons bror har med två sedan innan. 
    Men andra går de bra att be om barnvakt m m för dom har redan abrn sedan innan men jag och sambon får inte vara barnvakt för att vi inte har barn sedan innan. 
  • JJF

Detta test (RSFU) gjorde jag nu på eftermiddagen på BIM +3 (kanske)
    Saknar ord för att beskriva känslorna

• NILE90
    JJF skrev 2014-06-03 16:04:37 följande:
    Detta test (RSFU) gjorde jag nu på eftermiddagen på BIM +3 (kanske) Saknar ord för att beskriva känslorna

Grattis!! :) hade du det på känn med symptom och så? :)
  • All in

Grattis!!!!!!!!
    Vilken lycka! :)
  • MiaIa90

Gud vad härligt jätte grattis:)
  • All in

Symptom

Illamående - kräktes i morse
    molvärk i livmoder, lår, rumpa, ländrygg
    lotion vita flytningar
    sura uppstötningar
    trötthet

svullen över buken

3dje barnet i sådant fall och har varit enorm i de andra graviditeterna och då började det så här...

men kan vara en kraftig ägglossningsvärk också.....

bim ca 17 juni

• Solägget

Jättestort grattis!! Bästa känslan i världen!! :)

• hellew

testad med ÄL stickor sen i lördags morse, har använt testlagrets fram till i morse och testade med apotekets på eftermiddagen idag, alla visar ljusrosa streck, är det normalt eller bör det vara blankt någn/några dagar?
    enligt kalendern här ska jag ha ÄL den 5/6. blir så nojig ;)

• Solägget

Jag har lärt mig att då glada gubben försvinner så är det mindre än 12 h kvar till äl. Dock kan man ju aldrig veta exakt när gubben försvinner men man får ju ett hum iaf. :) du kan alltså inte ha imorgon.

mandalii skrev 2014-06-03 15:11:26 följande:
    Okej, så även om jag fick negativt imorse kan jag ha ÄL både idag eller imorgon då?

Haha, du har så rätt, klart att sex egentligen aldrig är meningslöst, men det kan ta lite på krafterna att ha det varje dag, blir liksom inte så spännande då kanske.

• Kissekatten2014
    Detta test (RSFU) gjorde jag nu på eftermiddagen på BIM +3 (kanske) Saknar ord för att beskriva känslorna

Grattis grattis
Svar på tråden BIM Juni 2014