• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • JJF
    NILE90 skrev 2014-06-03 16:08:41 följande:

Grattis!! :) hade du det på känn med symptom och så? :)
    Tack! Det komiska är att jag hade en känsla av att vara icke-gravid ganska länge, har andra gånger varit så skengravid att denna gång tyckte jag att jag hade så få symtom.  Min sambo sa att han hela tiden trott att jag är gravid pga av mina symtom. Nu när jag funderade över dem så var de faktiskt ganska många. Jag kan lista symtomen här om nån vill jämföra med sina egna:

-jag vaknade tidigt en morgon på ungefär ÄL+ 7 av ett sting på vänster sida, antar att det var då ägget fäste
    -dagen innan ägget fäste skulle jag äta fil och satte filburken under kranen med rinnande vatten, det var första gången jag tänkte att det var så tokigt gjort att det kunde vara ett tecken
    -molvärk dagligen, mest hela tiden, både på höger och vänster sida nere i magen ihållande sedan ÄL, en gång tog jag värkmedicin annars har jag bara stått ut. Ibland sticker det till, ibland ilar det på blygdbenet
    -ryggvärk i korsryggen dagligen sedan ÄL
    -först mörkare höger bröstvårta sedan mörkare höger vårtgård, ömma bröstvårtor och nu har dom blivit större
    -lite ömma bröst på sidorna allt sedan ÄL, lite fylligare och tyngre men inte mycket
    -tempen mellan 37-37,55 allt sedan ÄL, för tillfället 37,52
    -trött, somnat efter jobbet på soffan för flera timmar, hänt varje dag nu under en vecka
    -metallsmak i munnen sedan Äl
    -maten smakar gammalt ibland
    -stark söt smak i munnen efter ALLT jag ätit eller druckit
    -lite finnar på hakan
    -lugnare och längre stubin än vanligt, inte så emotionell som jag brukar, första året som jag inte grät på förskoleavslutningen (jobbet) 
    -gladare
    -ingen mens
    -inga flytningar (bara tjocka vita inne i mig men inget kommer i trosorna)
    -blåsor i munnen

oj, det blev många sist och slutligen..
  • JJF
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-03 16:32:37 följande:

Grattis grattis smile1.gif
    Tack, nu hoppas jag mer än mycket att du också får plus, har du testat om du fått starkare än senaste testet?
  • eagle87
    JJF skrev 2014-06-03 15:42:42 följande:
    Tack, nu hoppas jag mer än mycket att du också får plus, har du testat om du fått starkare än senaste testet?
    Grattis Gud va kul :)
  • JJF
    eagle87 skrev 2014-06-03 16:49:30 följande:
    Grattis Gud va kul :)
    tack! kul är det men likaså jäkla nervöst :)
  • eagle87
    JJF skrev 2014-06-03 15:51:19 följande:
    tack! kul är det men likaså jäkla nervöst :)
    Jag har bim på måndag. Fick lite hopp nu när du plussa för vi körde ju samma metod. Hoppas verkligen. Kommer bli så sjukt ledsen om jag får mens.
  • onlyonewhoknows
    JJF skrev 2014-06-03 16:04:37 följande:
    Detta test (RSFU) gjorde jag nu på eftermiddagen på BIM +3 (kanske)
    Saknar ord för att beskriva känslorna

Grattis!
  • Vikkan333
    JJF skrev 2014-06-03 16:04:37 följande:
    Detta test (RSFU) gjorde jag nu på eftermiddagen på BIM +3 (kanske)
    Saknar ord för att beskriva känslorna
    Men va roligt! Ett stort grattis!!!
    Du är första som plussar i tråden va?! (Ber om ursäkt om jag har fel, jag är så förvirrad just nu...)
  • JJF
    eagle87 skrev 2014-06-03 17:00:56 följande:
    Jag har bim på måndag. Fick lite hopp nu när du plussa för vi körde ju samma metod. Hoppas verkligen. Kommer bli så sjukt ledsen om jag får mens.
    Jag håller tummarna så evigt för dig! ja tänk det var nog en väldigt bra metod när det lyckades på första försöket med den! 
  • JJF
    Vikkan333 skrev 2014-06-03 17:06:52 följande:
    Men va roligt! Ett stort grattis!!!
    Du är första som plussar i tråden va?! (Ber om ursäkt om jag har fel, jag är så förvirrad just nu...)
    Tack! vet inte har nån annan plussat? hade iaf BIM först på listan, men likaväl var jag den sista att plussa i maj tråden, haha
  • Vikkan333
    JJF skrev 2014-06-03 17:08:44 följande:
    Tack! vet inte har nån annan plussat? hade iaf BIM först på listan, men likaväl var jag den sista att plussa i maj tråden, haha
    Härligt! Håller tummarna att du skapat en bra trend för alla oss andra efter nu.
Svar på tråden BIM Juni 2014