• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • sowe81
    positivtgravtest skrev 2014-06-02 09:01:53 följande:
    Härligt. Mitt var negativt på äl+16 så nu siktar jag på nästa istället. Jag blödde ändå som vanligt i 1.5 dag, men det var lite för o vara mej. Nu hoppas jag på en marsbebis istället
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-06-02 20:31:52 följande:
    Tror nog jag testar tidigast på söndag, om jag inte får mera symptom under veckan. Just nu har jag bara "mensvärk", ondare för varje dag och det brukar jag inte ha. Får väl se om det dyker upp något annat. Hur mår du? :) Ja jag tror jag kommer köpa dom, använde mig utav dom sist så tar nog samma. Dudå? :)

Oki ja vi hoppas att de är växtvärk;) Inge mer molvärk men väldigt ömma bröst! Men känner mig absolut inte gravid. Men som ja skrev i annan tråd så hade ja inga symptomer m första barnet! Håller tummarna att de är så nu m o därför ja inget känner! Japp kör m dem, känns säkrast!
  • JhjärtaK
    Madelen b skrev 2014-06-02 19:02:18 följande:

Bim 8/6, svävar mellan att " ja kanske är ja gravid" till att bli arg på mig själv för att ja tillåter sådana tankar då jag " vet" att ja inte är det! Va är oddsen lixom!!

Vill bara ha söndag! Vågar man testa sig tidigare?

Beroende lite på hur det känns i kroppen så kommer jag nog att testa från ÄL+8 ungefär. Det var så tidigt jag fick plus vid min förra graviditet. Men alls är olika. Jag verkar testa positivt rätt så tidigt, andra först efter BIM.
  • Murrmys

Mina test har inte kommit idag heller så de blir då att vänta till BIM som är imorn eller onsdag. Måste man testa på morgonen? Vet att jag gjorde det sist :)

• Milie
    Murrmys skrev 2014-06-02 22:12:28 följande:
    Mina test har inte kommit idag heller så de blir då att vänta till BIM som är imorn eller onsdag. Måste man testa på morgonen? Vet att jag gjorde det sist :)
    Har för mig att om man testar innan BIM så ska man använda morgonurin, men har BIM passerat så kvittar det när under dygnet man testar. Tydligen ska hCG:t stegra ganska kraftigt från dag till dag.
  • Dakine

ÄR DET BARA JAG SOM HAR EXTREMT ONT I SAMBAND MED ÄGGLOSSNING!? 

I lördags skedde min ägglossning (tror jag, kändes som det) och jag får så ont på ena sidan så jag knappt kan gå upprätt. Denna gång har det även hållit i sig nu i två dagar efteråt. Smärtan är inte lika stark nu, men den finns där både på sidan och mitt fram på magen. Känns som att man är förstoppad, fast på fel ställe. Eller att något trångt försöker pressa sig igenom en liten plats. Svårt att förklara, men ont gör det! 

Någon som är med om samma sak? Hade aldrig så här innan sonen. 

• Malinbarre

Kan någon vara snäll och lägga till mig på listan? Bim 29/6 2:a försöket efter MA, 1:a barnet

Svar på tråden BIM Juni 2014