BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Bim 8/6, svävar mellan att " ja kanske är ja gravid" till att bli arg på mig själv för att ja tillåter sådana tankar då jag " vet" att ja inte är det! Va är oddsen lixom!!
Vill bara ha söndag! Vågar man testa sig tidigare?
Mina test har inte kommit idag heller så de blir då att vänta till BIM som är imorn eller onsdag. Måste man testa på morgonen? Vet att jag gjorde det sist :)
Milie Sounds like a plan ![]()
Tror hcg fördubblas varannan dag?
ÄR DET BARA JAG SOM HAR EXTREMT ONT I SAMBAND MED ÄGGLOSSNING!?
I lördags skedde min ägglossning (tror jag, kändes som det) och jag får så ont på ena sidan så jag knappt kan gå upprätt. Denna gång har det även hållit i sig nu i två dagar efteråt. Smärtan är inte lika stark nu, men den finns där både på sidan och mitt fram på magen. Känns som att man är förstoppad, fast på fel ställe. Eller att något trångt försöker pressa sig igenom en liten plats. Svårt att förklara, men ont gör det!
Någon som är med om samma sak? Hade aldrig så här innan sonen.
Kan någon vara snäll och lägga till mig på listan? Bim 29/6 2:a försöket efter MA, 1:a barnet
Kan tillägga att jag är 26 år :)