• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Madelen b

Bim 8/6, svävar mellan att " ja kanske är ja gravid" till att bli arg på mig själv för att ja tillåter sådana tankar då jag " vet" att ja inte är det! Va är oddsen lixom!!

Vill bara ha söndag! Vågar man testa sig tidigare?

• lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-06-02 19:02:18 följande:
    Bim 8/6, svävar mellan att " ja kanske är ja gravid" till att bli arg på mig själv för att ja tillåter sådana tankar då jag " vet" att ja inte är det! Va är oddsen lixom!!

Vill bara ha söndag! Vågar man testa sig tidigare?
    jag vill testa mig tidigare, men samtidigt så kanske man inte borde? Är splittrad om det, än så länge har jag inga test hemma så får väl se när jag köper det haha
  • JJF
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-02 17:53:56 följande:
    Jag tempar inte.. Testet såg ut mer rödfärgat än grått.. Men vi får se tar inte ut något i förskott..
    Nå då låter det ju bra om det var mer rödfärgat :) nä man lär sig att inte glädjas i förväg, beskyddar sig från eventuellt bakslag.
    Kissekatten2014 skrev 2014-06-02 17:57:20 följande:
    Hoppas att det går bra på inträdesprov låter spännande smile1.gif .. Testa efter provet.. smile1.gif
    Tack, är nervös nog för både inträdesprovet och testandet :) 
  • Boots

Det är så jobbigt att vänta.. Haha! Hoppas inte jag behöver vänta, eller nån av er såklart! Särskilt ni som redan har väntat länge, måste vara väldigt jobbigt!

• Milie
    Mariiiah skrev 2014-06-02 19:26:31 följande:
    Hur tidigt brukar ni testa tjejer? :)
    För tidigt! Att börja testa BIM-4 verkar vara något många gör och det står ju t.o.m. på Clearblues vanliga test vad säkerhetsprocenten ligger på för den dagen. För mig blir det dock lite väl tidigt att börja testa då. Jag har så kort lutealfas så ägget har inte hunnit så långt vid BIM-4. Annat för de som har 14 dagar mellan ÄL och mens.
  • Madelen b
    lindgrenmaria91 skrev 2014-06-02 19:15:15 följande:
    jag vill testa mig tidigare, men samtidigt så kanske man inte borde? Är splittrad om det, än så länge har jag inga test hemma så får väl se när jag köper det haha
    Ja men precis så jag känner oxå! Kanske man blir ledsen o tappar hoppet i onödan! Lr så inser man fakta att de inte tog sig denna gång!!

SVÅRT!!

Kör du på CB?
  • Mariiiah
    Milie skrev 2014-06-02 20:09:05 följande:
    För tidigt! Att börja testa BIM-4 verkar vara något många gör och det står ju t.o.m. på Clearblues vanliga test vad säkerhetsprocenten ligger på för den dagen. För mig blir det dock lite väl tidigt att börja testa då. Jag har så kort lutealfas så ägget har inte hunnit så långt vid BIM-4. Annat för de som har 14 dagar mellan ÄL och mens.
    Hihi ojdå, ja det var lite tidigt även om jag förstår att det är svårt att låta bli ;) När jag försökte bli gravid förra gången var jag lyckligt ovetandes om att man kunde testa särskilt tidigt alls. Hur jag nu kunde missa det?!? Tyckte att jag visste allt... Så jag väntade alltid till bim.. Jag fik iallafall inga falska förhoppningar och ett solklart plus när jag väl testade ;) (inte för att det är självklart att man får tydligt + bara för att man vänta..)
  • Madelen b
    Boots skrev 2014-06-02 20:02:05 följande:

Det är så jobbigt att vänta.. Haha! Hoppas inte jag behöver vänta, eller nån av er såklart! Särskilt ni som redan har väntat länge, måste vara väldigt jobbigt!

Visst är det:( första försöket för dig? Usch ja gruvar mig för hur man känner om 6mån o de inte tagit sig:/
  • lindgrenmaria91
    Madelen b skrev 2014-06-02 20:19:14 följande:
    Ja men precis så jag känner oxå! Kanske man blir ledsen o tappar hoppet i onödan! Lr så inser man fakta att de inte tog sig denna gång!!
    SVÅRT!!
    Kör du på CB?

Tror nog jag testar tidigast på söndag, om jag inte får mera symptom under veckan. Just nu har jag bara "mensvärk", ondare för varje dag och det brukar jag inte ha. Får väl se om det dyker upp något annat. Hur mår du? :)

Ja jag tror jag kommer köpa dom, använde mig utav dom sist så tar nog samma. Dudå? :)

Svar på tråden BIM Juni 2014