BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Bim 8/6, svävar mellan att " ja kanske är ja gravid" till att bli arg på mig själv för att ja tillåter sådana tankar då jag " vet" att ja inte är det! Va är oddsen lixom!!
Vill bara ha söndag! Vågar man testa sig tidigare?
Hur tidigt brukar ni testa tjejer? :)
Det är så jobbigt att vänta.. Haha! Hoppas inte jag behöver vänta, eller nån av er såklart! Särskilt ni som redan har väntat länge, måste vara väldigt jobbigt!
Det är så jobbigt att vänta.. Haha! Hoppas inte jag behöver vänta, eller nån av er såklart! Särskilt ni som redan har väntat länge, måste vara väldigt jobbigt!
Tror nog jag testar tidigast på söndag, om jag inte får mera symptom under veckan. Just nu har jag bara "mensvärk", ondare för varje dag och det brukar jag inte ha. Får väl se om det dyker upp något annat. Hur mår du? :)
Ja jag tror jag kommer köpa dom, använde mig utav dom sist så tar nog samma. Dudå? :)