BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Kan någon hjälpa mig? Igår måndag kändes det som min 'peak day' dvs flytningarna var kraftiga, genomskinliga och hala.
Jag gjorde ett ÄL-test på måndagskvällen vid kl 19 som visade glad gubbe, vi hade sex ca två timmar senare. (Gjorde inget test på måndagsmorgonen) och på söndagen vid kl 17 gjorde jag ett test som visade negativt.
Idag, tisdag gjorde jag ett test på morgonen som visade negativt. Så när hade/har jag egentligen ägglossning?
Idag mår jag lite illa! Lite, men ändå. Sen har jag haft sura uppstötningar två gånger, det brukar jag aldrig ha. Hoppas nu bara att det inte beror på sömnlös natt och tacogratäng till frukost..hah.
Varför ska man inte ta Äl-test på morgonen?
Det gör jag för det står så i instruktionerna på Clearblues test.
Någon som vet?
Någon får gärna stryka mig i BIM-listan. Blev inget den här gången och nästa BIM blir i juli. Lycka till alla ni andra!!!
Det var längesen jag skrev här och jag finns visst inte med i aktuell bim-lista... Jag hade bim i söndags, men det var beräknat på en 28-dagars cykel som jag aldrig haft utan medicin så jag har ingen brådska med att testa. Andra barnet, första försöket sen mensen kom tillbaka efter första barnet (snart 14 månader gammal).
BIM-lista 
Halloj!
Hänger på här!
Haft molväk i livmdern sedan ägglossning, ont i ländryggen, molar ner i rumpan och över lår. Har mått illa i 2 dagar, så illa att jag kräks.
Bim 17 juni
Första försöket
3 barnet
Att tillägga (hade samma procedur med mina 2 barn som jag har nu, så jag misstänker starkt) ;)
Men jag tycker det är jättesvårt att veta hur lång lutalfasen är. Måste man tempa för att få koll på det?
Ett positivt äl-test säger ju inget om exakt när äl är
BIM-lista