BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Negativt gravtest idag och ÄL-flytningar, yay!! Har beställt CB digital gravtest och tänkte testa med ett sådant också för att få det svart på vitt så fort jag får hem dem.
Funderar också på att beställa hem ÄL-stickor från testlagret men samtidigt så kanske det räcker med att jag känner efter och sedan tar CB digitalt i hopp om en glad gubbe när symptomen kommer?
Hur gör ni andra som ÄL-testar?
Glömde visst BIM: 29/6
Oj, glömde! Självklart önskar jag dig grattis JJF :)
Har kännt konstiga smärtor idag. Typ som att det sticker drar o spänner. Är på bim -6.
Vågar jag testa imorn på morgonen ? Vill inte bli besviken :/ testade i söndags på bim -8. Med eftermiddag urin de va neg.
Historien upprepar sig...negativt test idag, så första halvhjärtade försöket till syskon sket sig. Denna månad ska jag tempa, då gick det bra sist ;) såååå segt å invänta mens nu bara. Menmen, får sysselsätta sig :)
Om nu inte mensen blir väldigt försenad så hinner jag med en BIM till i juni. Återkommer om det. Nu får tant röd gärna komma så man får det överstökat :D