BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
här är mina ältest. översta igår kl 10.00, vilket e rätt starkt men inte hundra likt kontrollstrecket!!
de andra två är dagens. ena (mittersta) kl 8(morgonurin) en kl 11.30 precis (understa)..
känns som jag missade stegringen igår.. det dalar liksom ut mot de helt blanka.. vad tror ni?
då måste jag ha ägglossning under dagen? kanske till o med imon? bäst att mysa till det ikväll!! :) vi valde ju att inte köra igår för att vi inte orkade. sist vi sexade va i lördags så vi får nog göra idag om det ska bli något av dethär! :) hoppas verkligen innerligt att det blir något denna gång. fler som missat sin starka stegring såhär?

Varför ska man inte ta Äl-test på morgonen?
Det gör jag för det står så i instruktionerna på Clearblues test.
Någon som vet?
Men jag tycker det är jättesvårt att veta hur lång lutalfasen är. Måste man tempa för att få koll på det?
Ett positivt äl-test säger ju inget om exakt när äl är
När jag tog mitt första test, på dag 7, såg det ut som ditt översta gör. Så jag trodde ju att jag var en av de som hade ÄL under mens. Sen testade jag varje dag och dag 14 fick jag ett positivt ÄL-test, samma dag 15. Dag 16 såg det ut som det första gjorde så då antog jag att ÄL var över och då slutade jag testa.
På dag 14 kände jag verkligen att jag hade ÄL, gick inte att ta miste på. Sån extremt krampande känsla i höger äggstock. Värken försvann sen över natten mellan dag 15-16. Så du får nog din ÄL snart ska du se, kanske senare än vad du tror?
Men jag tycker det är jättesvårt att veta hur lång lutalfasen är. Måste man tempa för att få koll på det?
Ett positivt äl-test säger ju inget om exakt när äl är
JhjärtaK, ah precis jag kör med dom med dubbel indikator. Då fortsätter jag med att testa på morgonen:) Dag 14 och fortfarande ingen glad gubbe. ..
JhjärtaK, ah precis jag kör med dom med dubbel indikator. Då fortsätter jag med att testa på morgonen:) Dag 14 och fortfarande ingen glad gubbe. ..