BIM Juni 2014
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!
3/6 Stina87, 26 år, 2:a försöket 1:a barnet
3/6 Murrmys, 1:a försöket, 2:a barnet
3/6 Ritva, 28 år, 6:e försöket, 1:a barnet
3/6 Dina1, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet
4/6 Miini, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
Vi är ett gäng-när testar ni?!
För att inte tala om dessa humörsvängningar, nu sitter jag och sambon i olika rum för att jag är så irriterad, men jag vet inte vad jag är irriterad på. Haha
Så jag skulle alltså kunna ha ÄL antingen idag eller imorgon? Fick som sagt negativt imorse, så då känns det som att ÄL borde vara idag va?
BIM-lista 
Plussat! 
Bättre lycka nästa gång! 
Idag blev jag erbjuden ett jobb. Min uppsägningstid är tre månader så kommer inte kunna börja förrän i september. Är jag dum som fortsätter att försöka bli gravid? 6 månaders provanställning.
Vad skulle DU ha gjort?
Vi har försökt i fem månader och det är verkligen ett jobb jag vill ha. I dagsläget har jag en tillsvidareanställning.
Blir jag gravid nu i juni så kommer jag typ vara i vecka 14 när jag börjar..
Idag blev jag erbjuden ett jobb. Min uppsägningstid är tre månader så kommer inte kunna börja förrän i september. Är jag dum som fortsätter att försöka bli gravid? 6 månaders provanställning.
Vad skulle DU ha gjort?
Vi har försökt i fem månader och det är verkligen ett jobb jag vill ha. I dagsläget har jag en tillsvidareanställning.
Blir jag gravid nu i juni så kommer jag typ vara i vecka 14 när jag börjar..