• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • Mariiiah
    Evening primrose skrev 2014-06-04 11:14:38 följande:
    Kan andra flytningar än vanligt mellan äl å bim vara ett tecken?
    Det funderar jag precis också på! Någon som vet?
  • Evening primrose

Jag har inga noteringar från förra grav (även om det såklart kan va olika från grav till grav)... Minns bara mensvärk flera dagar före bim å utebliven dagen-före-mens-huvudvärk. Har dock följt min cykel skapligt noga sen feb (i förebyggande syfte detta är försök 1 om än inte optimalt försök osv) å inte haft liknande flytningar vid denna tid i cykeln

♡ Lilla E ♡
  • eagle87
    Evening primrose skrev 2014-06-04 11:43:22 följande:
    Jag har inga noteringar från förra grav (även om det såklart kan va olika från grav till grav)... Minns bara mensvärk flera dagar före bim å utebliven dagen-före-mens-huvudvärk. Har dock följt min cykel skapligt noga sen feb (i förebyggande syfte detta är försök 1 om än inte optimalt försök osv) å inte haft liknande flytningar vid denna tid i cykeln
    vad har du för flytningar?
  • Furtuna

Ingen ägglossning enligt stickorna än.. Kommer kanske till helgen, lite romantiskt för då ska vi va i sommarstugan som ligger precis vid en sjö.. Nackdelen e att de bara finns utedass men går väl lika bra att ta ägglossningstest på en sån toa som en vanlig ;)

• Eriksson85

Iom att vi har ganska många försök bakom oss så skickade jag för en tid sen meddelande till den gynklinik som ligger närmast mig och fick då svar att vi skulle ha försökt i 1 1/2 år. Jag tyckte det lät lite väl länge för en utredning så då försökte jag vidare och skickade en vårdbegäran till en annan gynklinik men på ett större sjukhus. Igår fick jag svar på min vårdbegäran och svaret blev att vi skulle bli kallade inom 12 v (är ju så iom vårdgarantin på 90 dagar) men att det troligen blir efter semesterstängningen. Det roliga är att vi kommer att kallas den den första gynkliniken som jag tog kontakt med (dom dom sa 1 1/2år) iom att den ligger mycket närmare mig. Så ja nu är det iaf en remiss skriven, hoppas att vi får ett plus innan det men ändå skönt att veta att det finns en liten plan framöver om det inte skulle bli så. Men just nu njuter vi bara att att vi är mitt uppe i ÄL och hoppet för det här försöket lever i allra högst grad.

• Evening primrose

Vita o som lotion, lite sega men inte stretchy som älflytningar. Brukar ha då å då mellan äl å mens men då mer sticky å mindre, brukar känna mig torr. 4 dar sen äl idag så tidigt å börja gissa

♡ Lilla E ♡
  • Evening primrose

Lotionaktiga har jag annars före älflytningarna. Kanske en ny älomgång nu snart? Typ att d aldrig blev släpp sist å nu börjar kroppen om? Furtuna Låter underbart, utedass or not!

♡ Lilla E ♡
  • JJF
    ImseVimseSpindel skrev 2014-06-03 20:01:39 följande:
    Grattis JJF:)
    Vad är det för metod du testat?:)
    Metoden var den som man har sex varannan dag från åttonde dagen efter mensens början och vid ÄL tre dagar i rad.
Svar på tråden BIM Juni 2014