• efefe

Sluta gymma i tights !

Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 

• Svar på tråden Sluta gymma i tights !
  • Pathfinder
    lille Birger skrev 2014-05-17 10:09:55 följande:

En sak som jag lärt mig om feminister är att de ofta är väldigt korkade och väldigt sällan klarar sig i en saklig diskussion.

Om feministerna har gigantiska rumpor får de säkert mer respekt från dig.
  • Anton Chigurh
    diamonden skrev 2014-05-15 20:26:49 följande:
    hehe jag förstår faktiskt ts! och då är jag ändå tjej. det FINNS tjejer som uppenbarligen tar på sig kläder FÖR att killar SKA kolla.

på samma sätt som det finns killar som stönar för att tjejerna ska kolla...

båda fenomenen är lika töntiga =) 
    Jag erkänner...jag stönar, inte bara när jag sätter på Hjärtamin kvinnaHjärta det händer att jag stönar på gymmet också, orsaken är inte densamma, tack och lov, och jag försöker stöna tyst, men är det tungt. Så är det. Liksom. Fast jag kan lova att datorskärmen i receptionen inte vibrerar. 

I ärlighetens namn tror jag inte mina ljudliga utandningar på gymmet klassas som stön, . Och Damerna får gärna ha tights för min del. Jag har en djävulskt självdisciplin när det gäller mat. Samma gäller träning. Därför ser jag ut som jag gör. Därför jag inte går upp ett jävla dugg i vikt vid jul o likn. Därför klarar jag av kvinnor i tights på gymmet.

Så, klä ni er i era tights, mina Damer, jag fixar biffen. Typ.shiny.gif

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Flisan79

Birger: jag är feminist och jag tycker tjejer (och killar) ska ha på sig vad de vill. De får gå helnäck eller ha burka, bara det är självvalt.
    Så resonerar alla jag pratat med så ditt exempel känns som tagen ur luften för min del.

TS: håll dig till din spegelbild i gymmet så blir allt bra

• efefe
    Anton Chigurh skrev 2014-05-17 11:05:03 följande:
    Massa trams
    Jag gillar också stönande gubbljud på gymmet. 
  • Anton Chigurh
    efefe skrev 2014-05-17 11:32:04 följande:
    Jag gillar också stönande gubbljud på gymmet. 
    "Massa trams"....VA FAN !!!  .....det är tamejjävelen av dom allra mest kompetenta inlägg i  FL's historia, och så har jag ändå uttryckt mig hyfsat blygsamt. Roligt förvisso att du uppskattar mitt stönande. Men du är inte förlåten trots det.

Nä.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2014-05-17 13:14:07 följande:
    "Massa trams"....VA FAN !!!  .....det är tamejjävelen av dom allra mest kompetenta inlägg i  FL's historia, och så har jag ändå uttryckt mig hyfsat blygsamt. Roligt förvisso att du uppskattar mitt stönande. Men du är inte förlåten trots det.

Nä.
    ....."det är tamejjävelen  ett  av dom"......

Det är störigt SOM HELVETE att inte kunna redda ett inlägg. 3 min hade räckt. Men icke. Inte här på FL. Nope. Inte en chans.

Kram //Anton
  • lille Birger
    Flisan79 skrev 2014-05-17 11:28:16 följande:
    Birger: jag är feminist och jag tycker tjejer (och killar) ska ha på sig vad de vill. De får gå helnäck eller ha burka, bara det är självvalt.
    Så resonerar alla jag pratat med så ditt exempel känns som tagen ur luften för min del.

TS: håll dig till din spegelbild i gymmet så blir allt bra smile5.gif
    Tyvärr är det många befängda feminister som blir kränkta och sura om en flicka kommer till dagis i prinsessklänning. De lägger sig i hur andra människor klär sig.
    Pathfinder skrev 2014-05-17 10:41:41 följande:
    Om feministerna har gigantiska rumpor får de säkert mer respekt från dig.
    Ja faktiskt. Om de inte har något vettigt att säga kan de iaf vara fina att titta på. Lady Dahmer är ju ett exempel:

Hon skriver de mest idiotiska, sexistiska, chauvinistiska inläggen, men hon har iaf en helt okej kropp att titta på.

• Pathfinder
    Anton Chigurh skrev 2014-05-17 14:24:21 följande:
    Ja, vräka ur sig sådana sanningar om den charmerande Ladyn !!!
    Jag har ingen personlig åsikt om Lady Dahmer, däremot tycker jag det är tråkigt att när argumenten börjar tryta så kan man (i det här fallet lille Birger) istället ta till sexistiska kommentarer om en kvinnas kropp istället.

"Yey! Kan man inte 'vinna' intellektuellt över kvinnorna kan man trakassera de sexuellt istället."

Moget.
  • Myskossan

Tänder du på kvinnor som pissat på sig ts? Det är ungefär så jag ser ut när jag gymmar. Tack vare mina svarta tajts kan jag dölja att röven är full med svett, men hade jag däremot haft ett par grå mysbrallor så hade mitt arsle varit en stor mörkgrå svettpöl. Vill du hellre se det? Det är ju för fan delvis för just DIN skull jag har tajts på mig!

• Anton Chigurh
    Pathfinder skrev 2014-05-17 14:52:25 följande:
    Jag har ingen personlig åsikt om Lady Dahmer, däremot tycker jag det är tråkigt att när argumenten börjar tryta så kan man (i det här fallet lille Birger) istället ta till sexistiska kommentarer om en kvinnas kropp istället.

"Yey! Kan man inte 'vinna' intellektuellt över kvinnorna kan man trakassera de sexuellt istället."

Moget.
    Fast Birger vinner intellektuellt över Lady Dahmer 7 dagar i veckan, och det gör jag med för den delen, Dahmer är ett elakt rövhål som vräker ur sig det som brukligt kommer ur just ett rövhål. Att vinna intellektuellt över Dahmer är lika lätt som att klia sig i röven. Och det finner jag vara jävligt enkelt. Inte för att jag gör det så ofta, men när jag gör det...så är det enkelt. Väldigt enkelt. Lika enkelt som att vinna intellektuellt över Dahmer.

Och för övrigt klassar jag inte Birgers kommentar ang Dahmers utseende som sexistisk, han gav Dahmer en komplimang för hennes kropp. Och inget annat i den frågan. Så att säga.Glad
Svar på tråden Sluta gymma i tights !