Sluta gymma i tights !
Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma.
Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma.
En sak som jag lärt mig om feminister är att de ofta är väldigt korkade och väldigt sällan klarar sig i en saklig diskussion.
Birger: jag är feminist och jag tycker tjejer (och killar) ska ha på sig vad de vill. De får gå helnäck eller ha burka, bara det är självvalt.
Så resonerar alla jag pratat med så ditt exempel känns som tagen ur luften för min del.
TS: håll dig till din spegelbild i gymmet så blir allt bra
Tänder du på kvinnor som pissat på sig ts? Det är ungefär så jag ser ut när jag gymmar. Tack vare mina svarta tajts kan jag dölja att röven är full med svett, men hade jag däremot haft ett par grå mysbrallor så hade mitt arsle varit en stor mörkgrå svettpöl. Vill du hellre se det? Det är ju för fan delvis för just DIN skull jag har tajts på mig!