Sluta gymma i tights !
Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma.
Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma.
sätt på skygglapar när du tränar så slipper du tvinga dig själv att kolla.
Ja jag och min man har givetvis matchande träningsoveraller, han i ljusblått och jag i rosa. Tyvärr snavar jag på den när jag springer på löpnäbandet men vad gör man inte för att uppfylla alla andra gymmares önskan.
Jag har också en trevlig rumpa men inte går jag runt och "skryter" i tights för att få uppmärksamhet.
Du har inte tänkt på att det faktiskt finns ett syfte med att träna i tights? Nämligen att slippa ha nåt som slänger och far kring benen när man springer på löpbandet tex... För det andra så andas träningstightsen mycket bättre än tjocka mjukisbyxor.
Så mitt tips blir deal with it.
Någon som har tänkt på att t.ex cyklister cyklar i tighta cykelbyxor och tight tröja?