Sluta gymma i tights !
Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma.
Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma.
Haha trodde detta var en skämttråd först! Skulle aldrig få för mig att träna i mjukisar! Det är för varmt & svetten syns! Jag vill känna mig bekväm & ha praktiska snygga gymkläder & om det stör dig TS så får du väl träna hemma
hädanefter tänker jag kasta mjukisarna och enbart träna i leggins.
Kan det vara därför så många löptränar idag? Tänk bara så vanligt detta med Tights är hos de som löptränar idag. För att inte tala hos alla de som har tagit träningen och motionen till en mer avancerad extrem nivå. Själv tycker jag att t ex knä-böjen i ett ben-pass t ex känns mycket skönare med Compression Tights.
Man ska träna bra hårt för att svetten ska synas genom vanliga byxor. Antingen har ni för små byxor eller så är ni för feta och svettas enbart genom lågintensiv aktivitet. Inte ens efter 10 km löpning syns svett genom mjukisbyxor, herregud hur mycket tar ni i på gymmet?
Ni bör ha tights så ofta som möjligt, ett mycket bra plagg! Fast ibland så kan ni behöva gå i lite ledigare klädsel också ibland
Jag gillar när tjejer tränar på gymmet i tights, det får mig att le och träna bättre.
Kommer det någon i mjukisar så händer samma sak.
Fram för mer kvinnor på gymmet.
hehe jag förstår faktiskt ts! och då är jag ändå tjej. det FINNS tjejer som uppenbarligen tar på sig kläder FÖR att killar SKA kolla. på samma sätt som det finns killar som stönar för att tjejerna ska kolla...
båda fenomenen är lika töntiga =)
Jag tycker alla ska få ha på det dem vill.
Men jag förstår TS när det finns folk som tar på sig eller gör saker bara för att man vill att andra ska spana in dem. Man får känslan av att en del vill visa upp sig. Då kan jag hålla med om irritationen.
Är man där för att träna så fine. Men jag har varit med om folk som är på träningsstället, går omkring, snackar med polare, sätter sig på nån maskin och fortsätter snacka, kanske göra 1-2 rep. = blir inte ens svettig, tar inte ens i, det ska se ut som att man tränar. Reser sig igen och går omkring och snackar och sträcker på sig.
Detta tillsammans med supertighta, modekläder.
Vad är meningen? Då kan jag faktiskt misstänka att man bara är där för att man gillar uppmärksamheten och blickarna mer än att verkligen träna.
Tjejer jag pratat med säger att tights är så himla sköna att ha på sig.
Som kille har jag flera ggr velat om jag ska prova, för det skulle jag vilja. Men, jag vågar helt enkelt inte, jag är rädd för stämpeln man får, vad folk tycker och tänker. En sån här tråd gör inte saken bättre.