• efefe

Sluta gymma i tights !

Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 

• Svar på tråden Sluta gymma i tights !
  • Mamori
    ÄngDal skrev 2014-05-15 21:31:14 följande:

Haha, dagens bästa...! För övrigt anser jag att kvinnor (och män) för vara klädda hur det vill. Men också: om en kvinna är klädd utmanande på gymmet så får hon också finna sig i att en och annan man sneglar på hennes stjärt (eller urringning i förekommande fall). Vrålstirra ska man förstås inte göra men att titta lite fint på en snygg kropp måste man ha rätt till.
    Att titta lite i smyg på ett snyggt sätt är aldrig fel, däremot att råstirra är alltid fel Nästan oavsett sammanhang.
  • lille Birger
    studentbruttan29 skrev 2014-05-15 21:23:42 följande:
    Jag ska gymma i en stringbikini nästa gång. 
    Här är ett tips på ett träningspass du kan göra:

• efefe
    Mamori skrev 2014-05-15 21:33:32 följande:
    Att titta lite i smyg på ett snyggt sätt är aldrig fel, däremot att råstirra är alltid fel Nästan oavsett sammanhang.

Där är det bekräftat! 

• ÄngDal
    efefe skrev 2014-05-15 21:35:31 följande:

Där är det bekräftat! 

Men varför vill du inte kunna spana in fina rumpor i tunna, åtsmitande tights? Det är ju bland det bästa som finns på gymmet ;)
  • youarefools
    efefe skrev 2014-05-15 18:05:49 följande:
    Bodybuilders (folks om inte fattat när dom ska sluta gymma) ser man ju automatiskt som hjärndött wt så där han man överseende. Däremot kan man inte ha överseende med tights alls. 

• youarefools

Vilken lögn...

Sweet Sofia skrev 2014-05-15 18:51:58 följande:
    Om du nu har så svårt att koncentrera dig på träningen på gymet så borde du överväga att träna hemma.... och ja, jag tänker fortsätta träna i tajts för att det är bekvämt och det är inte mjukisbyxor.

• UniqueSnowflake

Om man slår upp ordet "överflödig" i en ordbok så kommer där stå: "överflödig".

Ungefär som Birgers poster.

• Havtorn
    Ellaria skrev 2014-05-15 20:14:50 följande:

Vet inte om bilden kom med i citatet, men så klockrent svarat. Deal with it!
  • EnAnonumius
    efefe skrev 2014-05-15 19:02:03 följande:
    Jag tror inte den hur diskussionen kommer mycket längre. Men jag har åtminstone förmedlat mitt budskap. 
    Vilket "budskap"? Ditt gnällande i TS?

Och bara för att DU har problem med att kvinnor tränar i tights så är det ju du  som borde gymma hemma i stället. Det är ju du som har problem med det.

Annars så kan du gott gymma med en sådan här på dig så slipper du att se kvinnorna i tights:

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Sluta gymma i tights !