• efefe

Sluta gymma i tights !

Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 

• Svar på tråden Sluta gymma i tights !
  • hedersknyffel
    efefe skrev 2014-05-15 17:44:59 följande:
    Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 
    Jag tycker DU skall byta gym (och/eller bordell)!
    Livet på.FL är hårt men rättvist!
  • Pathfinder
    efefe skrev 2014-05-15 17:44:59 följande:
    Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 
    Ja just det. För "vi kvinnor" anpassar oss självklart efter en mans sunkiga åsikt.

LOL! Skrattande
  • efefe

Aaah var just på gymmet, inte en tightsbyxa så långt ögat kunde nå! 

• efefe

Bara jag och min vackra spegelbild! Kan inte bli bättre tror jag. 

• efefe
    youarefools skrev 2014-05-16 23:27:53 följande:
    Precis mjukisar suger upp den lilla svetten som blir, Det blir inte mycket svett alls med mjukisbyxor för benen får andas. Till skillnad från då du har teäningsbyxor. Dom blir dyngsura och det onaturliga materialet ger säkert svamp...

Förtydligande: Det är inte materialet som ger svamp det är dom som ger materialet svamp Hahaha
  • ellevira

sluta bry er om o störa er på va andra oavsett kön har på sig när vi tränar. man har väl på sig va f*n man vill!?

om någon har på sig för att känna sig snyggare eller inte när dom tränar så är det väl upp till dom, det kanske bara får dom att känna sig bättre med sigsjälva.
    lägg energin på din träning och sånt du uppskattar istället för att gnälla på vad andra klär sig i eller inte.

• Rolleek82

Gymmet är bara fullt av otränade människor som antingen svälter sig själva eller proppar i sig dekadurabol :) har tränat hela mitt liv från ca 6 års ålder brottning fotboll och gym.. Skulle aldrig falla mig in att ta på mig tighta kläder när jag lyfter skrot eller ta av mig kläder när jag går på stan för att sedan bli kallad spännbög! Nope jag överlåter allt sådant till alla Hen's.... spegel spegel på väggen där sig mig vem som mest patetisk är?

• SupersurasunkSara
    Nomanisanisland skrev 2014-05-16 15:32:00 följande:
    Ja. Samt tiga i församlingen och aldrig gå ut utan förkläde.
    Huckle måste de också ha.
  • lille Birger
    Pathfinder skrev 2014-05-17 07:59:59 följande:
    Ja just det. För "vi kvinnor" anpassar oss självklart efter en mans sunkiga åsikt.

LOL! Skrattande
    Faktum är att det oftast är kvinnor som lägger sig i hur andra kvinnor klär sig:

En sak som jag lärt mig om feminister är att de ofta är väldigt korkade och väldigt sällan klarar sig i en saklig diskussion.

• Nomanisanisland
    lille Birger skrev 2014-05-17 10:09:55 följande:
    Faktum är att det oftast är kvinnor som lägger sig i hur andra kvinnor klär sig:

En sak som jag lärt mig om feminister är att de ofta är väldigt korkade och väldigt sällan klarar sig i en saklig diskussion.

Jag skulle kunna säga detsamma!
Svar på tråden Sluta gymma i tights !