Sluta gymma i tights !
Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma.
Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma.
Aaah var just på gymmet, inte en tightsbyxa så långt ögat kunde nå!
Bara jag och min vackra spegelbild! Kan inte bli bättre tror jag.
sluta bry er om o störa er på va andra oavsett kön har på sig när vi tränar. man har väl på sig va f*n man vill!?
om någon har på sig för att känna sig snyggare eller inte när dom tränar så är det väl upp till dom, det kanske bara får dom att känna sig bättre med sigsjälva.
lägg energin på din träning och sånt du uppskattar istället för att gnälla på vad andra klär sig i eller inte.
Gymmet är bara fullt av otränade människor som antingen svälter sig själva eller proppar i sig dekadurabol :) har tränat hela mitt liv från ca 6 års ålder brottning fotboll och gym.. Skulle aldrig falla mig in att ta på mig tighta kläder när jag lyfter skrot eller ta av mig kläder när jag går på stan för att sedan bli kallad spännbög! Nope jag överlåter allt sådant till alla Hen's.... spegel spegel på väggen där sig mig vem som mest patetisk är?