• efefe

Sluta gymma i tights !

Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 

• Svar på tråden Sluta gymma i tights !
  • oOMayaOo
    efefe skrev 2014-05-15 17:44:59 följande:
    Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 
    Ord och inga visor. Synd för dig att ingen bryr sig om din åsikt. Boom! Skål
  • diamonden

hehe jag förstår faktiskt ts! och då är jag ändå tjej. det FINNS tjejer som uppenbarligen tar på sig kläder FÖR att killar SKA kolla. på samma sätt som det finns killar som stönar för att tjejerna ska kolla...

båda fenomenen är lika töntiga =) 

• Speakers Corner
    diamonden skrev 2014-05-15 20:26:49 följande:
    hehe jag förstår faktiskt ts! och då är jag ändå tjej. det FINNS tjejer som uppenbarligen tar på sig kläder FÖR att killar SKA kolla. på samma sätt som det finns killar som stönar för att tjejerna ska kolla...

båda fenomenen är lika töntiga =) 

Men även OM det är så, vad spelar det för roll?
    Det är ju inte så att man är tvungen att stöta på dom eller ge dom nån uppmärksamhet överhuvudtaget, det är ju bara att fokusera på sitt eget och låta dom göra på sitt sätt.
    Vi är ju olika och gör på olika sätt och vill olika saker, det måste vi väl ändå tillåta varandra att få göra/vara, utan att man ska behöva störa sig på det.
    Det är ju inget viktigt att lägga energi på.
  • fluu

Jag avundas dig verkligen TS.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Ojsan

jag undrar vart ni får energin att titta på hur folk är klädda på gymmet? jag har så fyllt upp med mig själv och fokusera på träningen. Hur de andra är klädda skulle jag inte ens lägga energi att se efter.

• studentbruttan29

Jag ska gymma i en stringbikini nästa gång. 

• Lizzy 488

Mmmm jag älskar mitt slimmade linne och mina tights som stramar åt mina lår och rumpa... Jag blir så kåt av att veta att somliga blir så kåta att de måste runka av sig och att somliga andra retar sig på vad jag har på mig. Dem här byxorna har jag bara för att provocera inte för att de stöter bort svett är luftiga och svala medan träningsbyxor är varma svettiga och hasar hela tiden. Åhhh hela jag skriker kom och ta mig jag är inte här för att träna eller komma i form eller för att det är mina rättigheter att vara här och klädd som jag vill. Jag är  här för att ragga snälla ta med mig hem smiska mig på rumpan   ohhh 

• Ingenpingvin
    Ojsan skrev 2014-05-15 21:16:38 följande:
    jag undrar vart ni får energin att titta på hur folk är klädda på gymmet? jag har så fyllt upp med mig själv och fokusera på träningen. Hur de andra är klädda skulle jag inte ens lägga energi att se efter.

• ÄngDal
    Lizzy 488 skrev 2014-05-15 21:24:38 följande:
    Mmmm jag älskar mitt slimmade linne och mina tights som stramar åt mina lår och rumpa... Jag blir så kåt av att veta att somliga blir så kåta att de måste runka av sig och att somliga andra retar sig på vad jag har på mig. Dem här byxorna har jag bara för att provocera inte för att de stöter bort svett är luftiga och svala medan träningsbyxor är varma svettiga och hasar hela tiden. Åhhh hela jag skriker kom och ta mig jag är inte här för att träna eller komma i form eller för att det är mina rättigheter att vara här och klädd som jag vill. Jag är  här för att ragga snälla ta med mig hem smiska mig på rumpan   ohhh 

Haha, dagens bästa...! För övrigt anser jag att kvinnor (och män) för vara klädda hur det vill. Men också: om en kvinna är klädd utmanande på gymmet så får hon också finna sig i att en och annan man sneglar på hennes stjärt (eller urringning i förekommande fall). Vrålstirra ska man förstås inte göra men att titta lite fint på en snygg kropp måste man ha rätt till.
Svar på tråden Sluta gymma i tights !