• efefe

Sluta gymma i tights !

Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 

• Svar på tråden Sluta gymma i tights !
  • Fjärilslarv

vaddå ni kvinnor får i fortsättningen... det ska väl du skita i hur jag ser ut.
    Blunda då om det stör dig.
    Tror du att har någon jävla förstahandstjing på gymmet eller?

• Lattjo
    efefe skrev 2014-05-15 17:54:06 följande:
    Det är det man gör men det är fortfarande enormt störande att folk tror det är en massa attention fjortisar där som knappt  gymmar utan går runt och visar upp sig. För att störa alla andra. 
    Då tycker jag det är mer störande med alla killar som har uppklippta linnen som hänger så man ser brösthår och allt hår under armarna. Och så gärna tighta shorts till det. Sen ska det stönas högt så ALLA tittar är dom lyfter sina vikter. Men man har ett val, jag väljer att inte bry mig ;)
  • efefe
    Lattjo skrev 2014-05-15 18:02:22 följande:
    Då tycker jag det är mer störande med alla killar som har uppklippta linnen som hänger så man ser brösthår och allt hår under armarna. Och så gärna tighta shorts till det. Sen ska det stönas högt så ALLA tittar är dom lyfter sina vikter. Men man har ett val, jag väljer att inte bry mig ;)
    Bodybuilders (folks om inte fattat när dom ska sluta gymma) ser man ju automatiskt som hjärndött wt så där han man överseende. Däremot kan man inte ha överseende med tights alls. 
  • Scoops
    Lattjo skrev 2014-05-15 18:02:22 följande:
    Jag jobbar extra (ungefär 6h/vecka) i receptionen på ett gym i stan och jag kan relatera till det du skriver om stönandet. Vissa låter verkligen som brunstiga elefanter så högt att datorskärmen på skrivbordet i receptionen vibrerar! PÅ RIKTIGT! 

Jag måste nog kväva skratt över det oftare än att jag ser tjejer med för lite kläder Drömmer
  • Lattjo
    efefe skrev 2014-05-15 18:05:49 följande:
    Bodybuilders (folks om inte fattat när dom ska sluta gymma) ser man ju automatiskt som hjärndött wt så där han man överseende. Däremot kan man inte ha överseende med tights alls. 
    Du e ju rolig på riktigt :)
  • efefe
    Lattjo skrev 2014-05-15 18:11:34 följande:
    Du e ju rolig på riktigt :)
    När jag ser en kvinna i tights gå förbi mig blir det som en personlig provokation. Inte nog med det, sen ska fanskapen kolla i speglarna om man tittar på dem. Ändå sättet är att isolera sig i ett hörn på gymmet. 
  • catgirl

Man är väl på gymmet för att träna och inte kolla in hur andra på gymmet går klädda?

Mitt råd till dig TS:

Träna dig ordentligt trött och svettig och du har förmodligen inte ork att lägga märket till hur andra på gymmet går klädda.

• mnb

Känner du dig möjligtvis utkonkurrerad i dina mjukisbyxor ts? Lägg din energi på att träna istället för att titta på vad andra har på sig.

• mnb
    Lattjo skrev 2014-05-15 17:51:43 följande:
    Haha, va? Hur jag går klädd på gymmet ska du skita i. Du får väl sluta glo på alla andra och göra det du borde göra när du är där, nämligen TRÄNA!

• efefe
    Mammis07 skrev 2014-05-15 17:57:30 följande:
    Aldrig
    Svårt att ta på sig mjukisbyxor? Det får man faktiskt ha på gymmet. 
Svar på tråden Sluta gymma i tights !