Sluta gymma i tights !
Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma.
Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma.
Tränar alltid i svarta tights haha..
hur ska det gå till?
Nä minsann, träna i mjukisbyxor?! Det är ju bara i vägen när man tränar, bylsigt och varmt OCH obekvämt! Tacka vet jag tights, sitter där de ska och är inte i vägen på något vis. Säger som de andra, får du jobbiga känslor av att vistas i ett rum med folk i tights får du kanske träna hemma ist...?
Varför i hela friden skulle det vara sexigt med tights? Det ser för taskigt ut, som att folk går runt i långkalsonger, det har ju uppenbart glömt byxorna, så man kan ju inse att de även glömt hjärnan hemma. Det ser man ju även av ditt uttalande...
Jag har gymmar i mjukisbyxor kanske 1000 ggr, det är betydligt skönare än tights. Mjukisbyxor är så mjuka, och stora så att det kommer in frisk luft runt benen. :) däremot leggings är så tighta och svetten får dem att fastna på din kropp :S. Jag blir förolämpad åt tjejernas vägar då de har leggings, det ser för taskigt ut :S.
Precis mjukisar suger upp den lilla svetten som blir, Det blir inte mycket svett alls med mjukisbyxor för benen får andas. Till skillnad från då du har teäningsbyxor. Dom blir dyngsura och det onaturliga materialet ger säkert svamp...