• efefe

Sluta gymma i tights !

Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 

• Svar på tråden Sluta gymma i tights !
  • lille Birger
    Mithi skrev 2014-05-16 08:15:17 följande:
    Så länge man inte är avklädd ska man få träna i det man är bekväm med tycker jag. Alltså är tights ett alldeles utmärkt val för de som vill, eftersom tights är lätt att röra sig i och därmed bekväma vid träning samt ganska svala (till skillnad från mjukisbyxor).
    Håller med. Så länge tightskvinnorna inte kommer och gör knöböj ovanför ansiktet på folk som ligger och kör crunches så är det inga problem.

• Nomanisanisland
    efefe skrev 2014-05-15 17:44:59 följande:
    Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 
    Ja. Samt tiga i församlingen och aldrig gå ut utan förkläde.
  • lille Birger
    isabelles skrev 2014-05-16 13:06:27 följande:
    Tränar alltid i svarta tights haha.. 
    Hur kommer det funka för dig att gymma i mjukisbyxor nu under sommaren?
  • efefe
    lille Birger skrev 2014-05-16 17:22:20 följande:
    Hur kommer det funka för dig att gymma i mjukisbyxor nu under sommaren?
    Vill du ev sluta posta en massa fetton i tråden? 
  • EmmasaraL

Nä minsann, träna i mjukisbyxor?! Det är ju bara i vägen när man tränar, bylsigt och varmt OCH obekvämt! Tacka vet jag tights, sitter där de ska och är inte i vägen på något vis. Säger som de andra, får du jobbiga känslor av att vistas i ett rum med folk i tights får du kanske träna hemma ist...?

• youarefools

Varför i hela friden skulle det vara sexigt med tights? Det ser för taskigt ut, som att folk går runt i långkalsonger, det har ju uppenbart glömt byxorna, så man kan ju inse att de även glömt hjärnan hemma. Det ser man ju även av ditt uttalande...

Tjejen1991 skrev 2014-05-16 00:38:33 följande:
    Jag tror nog att du bara tänker så för att du vill inte tycka att det är snyggt men i själva verket tycker du att det är jävligt sexigt ;) Sedan va de ju de att du inte får nuppa nån av dom så då blir de ju ennu mer frustrerande för dig :( Stackare.

• youarefools

Jag har gymmar i mjukisbyxor kanske 1000 ggr, det är betydligt skönare än tights. Mjukisbyxor är så mjuka, och stora så att det kommer in frisk luft runt benen. :) däremot leggings är så tighta och svetten får dem att fastna på din kropp :S. Jag blir förolämpad åt tjejernas vägar då de har leggings, det ser för taskigt ut :S.

Malin0089 skrev 2014-05-16 10:29:10 följande:
    VARFÖR skulle man vilja träna i mjukisbyxor? Mjukisbyxor andas inte alls på samma sätt som en funktionsbyxa och det är betydligt skönare att springa/cykla med tighta byxor som andas. Jag skulle aldrig i hela livet få för mig att gå och gymma i mjukisar.

Går du själv till gymmet i sunkiga mjukisar?

• youarefools

Precis mjukisar suger upp den lilla svetten som blir, Det blir inte mycket svett alls med mjukisbyxor för benen får andas. Till skillnad från då du har teäningsbyxor. Dom blir dyngsura och det onaturliga materialet ger säkert svamp...

KarinIngrid skrev 2014-05-16 11:18:59 följande:
    Mjukisbyxor ??

När jag tränar blir jag rejält svettig! att då träna i mjukisbyxor vore riktigt jobbigt, dels skulle det bli asvarmt eftersom mjukisbyxor oftast är rätt tjocka och varma, dels skulle de bli dyblöta eftersom det är bomull och bomull suger åt sig svetten.

Sen är det obekvämt och bysligt att röra sig i mjukisbyxor.Jag tränar i tajts för att det är det som sitter bäst, är mest bekvämt, hanterar svetten bäst.Man FÅR FAKTISKT (för att sno dina ord) ha tajts på gymet :)Jag har tajts när jag tränar för min skull, inte för att nån ska titta på mig, eller störa någon. Om någon blir störd av det, är det dennes problem snarare än mitt.

Så ett tips till dig är att sköta dig själv och sluta titta på  kvinnor i tajts och gör det du ska på gymet istället. Träna!

Svar på tråden Sluta gymma i tights !