• efefe

Sluta gymma i tights !

Var iväg och gymmade idag när tanken slog mig att mitt gym mest liknar en halvsliskig bordell. Ni kvinnor får i fortsättningen klä er i mjukisbyxor eller träningsoverall när ni gymmar. Eller träna på enskilda gym/hemma. 

• Svar på tråden Sluta gymma i tights !
  • efefe

Jag tror inte den hur diskussionen kommer mycket längre. Men jag har åtminstone förmedlat mitt budskap. 

• efefe
    Pascal skrev 2014-05-15 18:58:11 följande:
    Du har inte tänkt på att det faktiskt finns ett syfte med att träna i tights? Nämligen att slippa ha nåt som slänger och far kring benen när man springer på löpbandet tex... För det andra så andas träningstightsen mycket bättre än tjocka mjukisbyxor.
    Så mitt tips blir deal with it.
    Tveksamt ett gammalt poplinställ skulle fungera minst lika bra som tights för medelsvenssons träningsnivå. Köp rätt längd. 
  • Mamori

Varför har du något emot om folk är snygga på gymmet? När jag tränar med min snygga kompis så blir jag mycket mer motiverad, springer fortare och längre och allting Tungan ute Med lite extra hormoner i kroppen orkar man mer Drömmer

• Speakers Corner

Om du inte gillar hur det är på gymet, finns det en väldigt enkel lösning.
    Gå inte dit.
    Problemet löst, det är inte andras sak att lösa dina problem.

• Speakers Corner
    efefe skrev 2014-05-15 18:45:07 följande:
    Jag har också en trevlig rumpa men inte går jag runt och "skryter" i tights för att få uppmärksamhet. 

Nej du gnäller på forum istället över människor som tycker om sig själva och inte är rädda för att visa det.
    Charmigt.
  • korralin

Sluta bry dig om hur jag och mina systrar klär oss!

• Studentpappa

Tights är helt ok, problemet är ju att hälften inte verkar förstå att de antingen är för småa eller för tunna. Jag vill väldigt sällan se en svettig röv i ett par genomskinliga tights varje gång personen böjer sig framåt. Det finns undantag, men de som generellt köper för små tights gör det antagligen i tron att de fungerar som gördel för mage och röv.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
  • Loriyana

Men om vi gjorde det så skulle någon skriva ett inlägg på FL om sunkiga kvinnor som har maken att visa sig på gymmet  mjukisbyxor istället för tights.

• Fiona M

träna du hemma -och stanna inne i sommar -så kanske du mår bättre.

Svar på tråden Sluta gymma i tights !