• Innaj

Ägglossning Juni

Tänkte starta en tråd för oss som väntar på ägglossning nu i juni. Själv har jag inte 100 kontroll på cykeln pga uttag av spiral. Har försökt bli gravid under maj men inte lyckats. Hoppas någon vill följas åt och utbyta tankar och funderingar kring ägglossningen.

Hoppas att du som skriver i tråden har för avseende att stanna kvar i forumet och inte bara skriva en gång och inget mer.

Är 27 år och försöker få mitt första barn. Har lite dålig koll på alla termer och dagar hit och dit :D

• Svar på tråden Ägglossning Juni
  • Ella8803

Tog ett test idag. 5 dagar innan mens och det finns ett svagt streck på stickan. Så det verkar lovande! Blir bf 1 mars 2015 i så fall.

• Innaj
    Ella8803 skrev 2014-06-21 13:44:30 följande:
    Tog ett test idag. 5 dagar innan mens och det finns ett svagt streck på stickan. Så det verkar lovande! Blir bf 1 mars 2015 i så fall.

Wow grattis!!!!! Vilken midsommar - present! :)
  • Nallebjörnis

Spännande håller tummarna
    *Michaela Victoria 091216*
  • Syren

Hej! Hänger gärna på er tjejer! :) är 28, fyller 29 i år , jag och min sambo känner nu att vi är redo för att utöka vår familj ;) Väntar nu otåligt på ÄL, kör med cb's lila tester. Det här blir vårt tredje försök, dock andra där vi har koll på äl och allt som hör till! Tänk att det är så mycket som ska klaffa för att en liten ska bli till!? Vi var lite naiva i början, haha...

Ska bli kul att följa er!

• Syren

Grattis!! Vad kul! :D Vad använder du för grav-test?!'
  • Ella8803
    Syren skrev 2014-06-21 23:28:12 följande:

Grattis!! Vad kul! :D Vad använder du för grav-test?!'

Tack! Från testlagret. Hade dem sist också. Postar en bild på dagens test. :)

• Ella8803

Det är ju svagt än. Söndag idag och Bim på torsdag.

• Innaj

[quote=73487749][quote-nick]Syren skrev 2014-06-21 23:28:12 följande:[/quote-nick]

Grattis! Jag känner mig inte gravid alls och nu borde ju ägget ha fäst så får ta nya tag efter sommaren , då killen är bortrest nästa ÄL :(

• Innaj
    Ella8803 skrev 2014-06-22 09:17:44 följande:
    Det är ju svagt än. Söndag idag och Bim på torsdag.

Kände du något när ägget fäste?

Symptom nu?
  • ellyangel

Hade ÄL igår enligt appen, men testet igår va neg och idag också. Men hade sånna sjuka stickningar i magen igår så funderar på om testen inte är så bra. Har kört med ÄLstickor från graviditetskollen. 

Nästa månad blir de CB digital om de inte fäster denna gång.

Drömmen finns fortfarande där, där den funnits så länge
Svar på tråden Ägglossning Juni