• Innaj

Ägglossning Juni

Tänkte starta en tråd för oss som väntar på ägglossning nu i juni. Själv har jag inte 100 kontroll på cykeln pga uttag av spiral. Har försökt bli gravid under maj men inte lyckats. Hoppas någon vill följas åt och utbyta tankar och funderingar kring ägglossningen.

Hoppas att du som skriver i tråden har för avseende att stanna kvar i forumet och inte bara skriva en gång och inget mer.

Är 27 år och försöker få mitt första barn. Har lite dålig koll på alla termer och dagar hit och dit :D

• Svar på tråden Ägglossning Juni
  • sweetcandy
    Nallebjörnis skrev 2014-06-28 13:08:16 följande:

Rosa flytning idag.... bim på torsdag. ... bra eller dåligt? !?

*Michaela Victoria 091216*
    Förhoppningsvis en nidd :)
  • Nallebjörnis
    sweetcandy skrev 2014-06-28 15:22:18 följande:

Förhoppningsvis en nidd :)

Hoppas. Lååångt till torsdag
  • LaMoi
    Sparkliie skrev 2014-06-27 21:56:07 följande:

Ååh tack så mycket. Sambon vill vänta med att berätta men kände jag behövde få ur mig det på nått sätt ändå. Hah :D

Stort grattis :))

Här har ingen mens kommit fast jag haft mensvärk sen i söndags. Bim var i torsdags. Undra när jag vågar mig på att testa igen :s
  • sweetcandy
    Nallebjörnis skrev 2014-06-28 15:32:20 följande:
    Hoppas. Lååångt till torsdag
    Ja verkligen! Vill ha nästa helg jag, har BIM nästa söndag!

:D
  • missis

Hej.

Jag vill gärna också vara med er :)

Jag och min sambo har förstärkt sedan vi fick ma i januari så det här blir alltså 5'e försöket. Började äta rosenrot och bidrottningsgele den här månaden så får se om det hjälper. Just nu inväntar vi ägglossning som borde ske vilken dag som helst. Har tidigare använt mig av cl med dubbel indikator men insåg den här månaden att jag har gjort fel då jag varken har börjat testat tidigt utan testat bara nån dag innan ägglossning och dessutom testat på kvällen. Inte konstigt att den alltid har visat med fast smile. Vilket den också gjorde i förrgår trots att mina stickor från graviditetskollen inte visar något alls. Känner mig så dum som inte fattade detta förens nu.. Hoppas på ett plus denna gång så jag slipper alla dessa ägglossningstest. Jag som lovade mig själv att inte hålla på o testa utan låta det bli som det blir. Sedan fick jag ma och blev som besatt.

Lägg gärna till mig:

33 år, 5'e försöket. Första barnet.

• Madelia

Jag plussade imorse :) känner dock att jag inte riktigt kan glädja mig förän det gått en tid och risken för mf inte är så stor. Men jag hoppas verkligen att det går vägen den här gången :)

• LaMoi
    Madelia skrev 2014-06-29 11:07:40 följande:

Jag plussade imorse :) känner dock att jag inte riktigt kan glädja mig förän det gått en tid och risken för mf inte är så stor. Men jag hoppas verkligen att det går vägen den här gången :)

Stort grattis!!! Håller tummarna att det går vägen för er den här gången :)) njut nu!!!
  • Nallebjörnis
    Madelia skrev 2014-06-29 11:07:40 följande:

Grattis håller tummarna!
  • Malla83

Grattis till alla er som plussat!!

Har BIM 12/7 så jag hoppas att det tagit sig. Har en lite längre cykel (ca 34 dgr) så man får ju vänta lite längre.. :-/

Svar på tråden Ägglossning Juni