• Innaj

Ägglossning Juni

Tänkte starta en tråd för oss som väntar på ägglossning nu i juni. Själv har jag inte 100 kontroll på cykeln pga uttag av spiral. Har försökt bli gravid under maj men inte lyckats. Hoppas någon vill följas åt och utbyta tankar och funderingar kring ägglossningen.

Hoppas att du som skriver i tråden har för avseende att stanna kvar i forumet och inte bara skriva en gång och inget mer.

Är 27 år och försöker få mitt första barn. Har lite dålig koll på alla termer och dagar hit och dit :D

• Svar på tråden Ägglossning Juni
  • sweetcandy
    hallandsdäga skrev 2014-06-25 20:33:36 följande:

Vill testa imorgon då BIM ska vara, men blir väl bara besviken.. Brukar ha känsliga bröst innan BIM, men inte nu? Någon annan som haft det så? 

Hade alltid känsliga bröst innan BIM, förutom månaden jag plussade. :)

Hoppas det är samma nu :)))
  • Madelia
    Innaj skrev 2014-06-26 05:57:21 följande:

Testade också igår och strecket lös med sin frånvaro :,( det känns så himla tungt när man måste börja om igen :,(

Blir inga nya tag förens i augusti :,(

Hoppas på bättre lycka för er!
    Men du har ju några dagar kvar till BIM? Så inte borde det vara helt kört än. Tråkigt iaf såklart. Hur kommer det sig att ni hoppar över juli?
  • hallandsdäga
    sweetcandy skrev 2014-06-26 13:55:26 följande:
    Hade alltid känsliga bröst innan BIM, förutom månaden jag plussade. :)

Hoppas det är samma nu :)))
    Åh hoppas !! BIM Idag, inget ännu och neg på test..  Mensen kommer alltid som en klocka innan på dagen. Kanske inte haft ÄL ? :S
  • sweetcandy
    hallandsdäga skrev 2014-06-26 19:47:47 följande:
    Åh hoppas !! BIM Idag, inget ännu och neg på test..  Mensen kommer alltid som en klocka innan på dagen. Kanske inte haft ÄL ? :S
    Kanske låghormonare?

Innan mensen är kommen så slutar jag inte hoppas! :)
  • Sassa89

Tant röd kom idag så får försöka mer i juli ;) vet nu efter tre månader utan ppiller att jag har regelbunden mens. Så lättare att veta när jag har äl.. Bättre lycka nästa gång .

• Innaj
    Madelia skrev 2014-06-26 19:04:10 följande:
    Men du har ju några dagar kvar till BIM? Så inte borde det vara helt kört än. Tråkigt iaf såklart. Hur kommer det sig att ni hoppar över juli?

Han ska åka utomlands i juli och tyvärr blir det mitt under beräknad ÄL :(

Nej har någon dag till BIM men inga känningar alls, finns väl en litet chans men vågar inte hoppas...
  • Madelia
    Innaj skrev 2014-06-27 05:02:19 följande:

Han ska åka utomlands i juli och tyvärr blir det mitt under beräknad ÄL :(

Nej har någon dag till BIM men inga känningar alls, finns väl en litet chans men vågar inte hoppas...
    Okej, då förstår jag. Tråkigt att missa, men man kan ju inte planera hela livet efter ägglossningen heller.

Då får vi se, jag håller tummarna än så får du uppdatera. Jag har BIM idag, men jag känner heller ingenting som skulle tyda på något. Dock tror jag faktist att det även om det verkar väldigt vanligt inte alls är konstigt att man inte har några symptom såhär tidigt.
  • Innaj
    Madelia skrev 2014-06-27 05:41:51 följande:
    Okej, då förstår jag. Tråkigt att missa, men man kan ju inte planera hela livet efter ägglossningen heller.

Då får vi se, jag håller tummarna än så får du uppdatera. Jag har BIM idag, men jag känner heller ingenting som skulle tyda på något. Dock tror jag faktist att det även om det verkar väldigt vanligt inte alls är konstigt att man inte har några symptom såhär tidigt.

Har också funderat på det där , men i stort sett 99/100 här på FL skriver att dom har alla möjliga symptom . Får hoppas att du och jag är två på 200 :D

Ska du testa eller vänta några dagar till? *spännande*
  • Madelia
    Innaj skrev 2014-06-27 14:00:42 följande:

Har också funderat på det där , men i stort sett 99/100 här på FL skriver att dom har alla möjliga symptom . Får hoppas att du och jag är två på 200 :D

Ska du testa eller vänta några dagar till? *spännande*
    Ja vi får hoppas på det :) jag tror det är i planerartagen man känner efter lite för mycket ibland, folk får ju massor av graviditetssymtom fastän det visar sig att de inte är gravida sen, och så blir det ju såklart.

Nej, jag väntar några dagar. Kommer ingen mens idag eller under helgen så testar jag nog efter :)
  • hallandsdäga
    sweetcandy skrev 2014-06-26 21:46:47 följande:
    Kanske låghormonare?

Innan mensen är kommen så slutar jag inte hoppas! :)
    Ja det kanske jag är :S Ljusbruna flytningar BIM + 2 inget annan känning! 
Svar på tråden Ägglossning Juni