• Innaj

Ägglossning Juni

Tänkte starta en tråd för oss som väntar på ägglossning nu i juni. Själv har jag inte 100 kontroll på cykeln pga uttag av spiral. Har försökt bli gravid under maj men inte lyckats. Hoppas någon vill följas åt och utbyta tankar och funderingar kring ägglossningen.

Hoppas att du som skriver i tråden har för avseende att stanna kvar i forumet och inte bara skriva en gång och inget mer.

Är 27 år och försöker få mitt första barn. Har lite dålig koll på alla termer och dagar hit och dit :D

• Svar på tråden Ägglossning Juni
  • LaMoi

Hej! Kunde inte låta bli att göra ett test igår.. Och det visade negativt såklart :/ vad besviken man blir! Nu är det väl bara vänta på mensen. Usch

• ellyangel
    LaMoi skrev 2014-06-25 09:02:58 följande:

Hej! Kunde inte låta bli att göra ett test igår.. Och det visade negativt såklart :/ vad besviken man blir! Nu är det väl bara vänta på mensen. Usch

usch, men än så länge är det innan BIM så håll humöret uppe, har du "tur" så kanske du hade lite senare ÄL än vanligt denna månad.

Styrkekram!
    Drömmen finns fortfarande där, där den funnits så länge
  • LaMoi
    ellyangel skrev 2014-06-25 09:17:59 följande:

usch, men än så länge är det innan BIM så håll humöret uppe, har du "tur" så kanske du hade lite senare ÄL än vanligt denna månad.

Styrkekram!

Tack snälla!

Känns skitjobbigt eftersom jag verkligen hade det på känn. Nu har jag haft mensvärk i fyra dagar men ingen mens än. Det kommer tom vätska ur brösten när jag "klämmer" på dom :o skengravid kanske..
  • Malla83

Hej!
    Hoppas gärna in här o diskuterar. =)
    Jag har pco, men har lyckats få hyfsat regelbunden mens det senaste året, ca 34 dagarscykel tack vare ca 25 kilos viktnedgång.. Ska enligt en app ha ÄL nu i dessa dagar. Jag testar med stickor o har gjort det nu redan i några dagar. Lite krångligt detta när man inte har en "normal" mens.. Får väl se om det lyckas ta sig denna månad. "Försökte" förra månaden också.

• ellyangel
    LaMoi skrev 2014-06-25 10:27:25 följande:
    Tack snälla!

Känns skitjobbigt eftersom jag verkligen hade det på känn. Nu har jag haft mensvärk i fyra dagar men ingen mens än. Det kommer tom vätska ur brösten när jag "klämmer" på dom :o skengravid kanske..
    Ge inte upp, och om de inte blir något denna månad så hoppas vi på nästa :)
  • Madelia

Vissa plussar ju sent, så det är ju inte helt kört förän mensen kommer. Håller tummarna än så länge och annars hoppas vi på bättre lycka nästa månad :)
  • hallandsdäga

Vill testa imorgon då BIM ska vara, men blir väl bara besviken.. Brukar ha känsliga bröst innan BIM, men inte nu? Någon annan som haft det så? 

• hallandsdäga

Inte jag heller, testade med.. Såklart negativt här med, men hoppet finns fortfarande :) 
  • sweetcandy
    ellyangel skrev 2014-06-25 08:19:04 följande:
    Välkommen! Kul med syskon :)

Hur gammal är du?
    Tack :) ska bli jätte kul :)

Jag är 26 år :) blir 27 i höst :D
  • sweetcandy
    ellyangel skrev 2014-06-25 08:19:04 följande:
    Välkommen! Kul med syskon :)

Hur gammal är du?