• Milky

Nya vänner i Göteborg

Jag är en ensamstående mamma på 32 år. Har en fantastisk dotter på 3 år som hag har varannan vecka.
    Jag hoppas härigenom hitta nya vänner då detta är svårt i vuxen ålder. Tänkte att vi kanske kunde bli ett gäng som kunde ha en playdate med våra barn, sedan kanske, förhoppningsvis, även hitta på saker utan barnen!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • Stina

Det ösregnar i Lunden där jag bor nu. Men det ser ut att kunna vara en kortare skur. Vågar vi chansa på att ses, eller ska vi hitta en ny dag i stället? Det är kanske inte jättekul att sitta på gräset, med eller utan filt, när det nyss har regnat. Eller är det jag som är en vekling?

• Stina

Det ösregnar i Lunden där jag bor nu. Men det ser ut att kunna vara en kortare skur. Vågar vi chansa på att ses, eller ska vi hitta en ny dag i stället? Det är kanske inte jättekul att sitta på gräset, med eller utan filt, när det nyss har regnat. Eller är det jag som är en vekling?

• Milky

Tycker vi träffas där får vi se, annars kanske man kan gå till nya biblioteket, finns mycket för barnen att göra där.

• Milky

Tycker vi träffas där får vi se, annars kanske man kan gå till nya biblioteket, finns mycket för barnen att göra där.

• väntar i evigheter

Här ösregnar och stövlarna har blivit för små så vi får hoppa av för denna gången. Vi åker och köper stövlar istället. Hoppas ni får skoj och att det blir fler gånger!

• Milky

Några som är på plats? Vi är två här, med ett barn, hon har randig färgglad tröja m barbapappa på.

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg