• Milky

Nya vänner i Göteborg

Jag är en ensamstående mamma på 32 år. Har en fantastisk dotter på 3 år som hag har varannan vecka.
    Jag hoppas härigenom hitta nya vänner då detta är svårt i vuxen ålder. Tänkte att vi kanske kunde bli ett gäng som kunde ha en playdate med våra barn, sedan kanske, förhoppningsvis, även hitta på saker utan barnen!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • onebabylove

Jag är också ensamstående med en dotter och har inga vänner sedan vi flyttade hit. Tycker det är en jätte bra ide för barnen och oss mammor.

• Milky

Kul Onebabylove, se om det blir några fler som vill hänga på. HUr gammal är din dotter?

• onebabylove

Min dotter är 27 månader. Det skulle vara kul för henne att umgås med nya människor.

• Milky

Vad tror du om till veckan, skulle du kunna då?
    Om vädret tillåter kanske lite lekparkshäng och picknick?

• JejjeH

Hej! får man haka på här? jag är inte ensamstående så jag kanske inte "passar" riktigt... men hur som så flyttar jag och sambo och två barn (pojkar, 3 år resp 5 månader) till Gbg i augusti och känner inte så många där. om ni vill hitta på något så hojta till!

• onebabylove

Denna vecka går jätte bra. Som nu på måndag. Då är min dotter hemma från förskolan. Annars kan vi ta en annan dag om du inte kan. Jag är ledig hela sommaren.

• Milky

Har fått önskemål om onsdag, kan ni? Alla får vara med, singel som sambo!

• JejjeH

Härligt att man får haka på. Jag ser ju klara fördelar med att ha kompisar med barn varannan vecka. Varannan vecka umgås ihop tillsammans med barnen, varannan vecka får sambon stanna hemma medan mamman går ut och dricker vin! Vi kommer som sagt till Göteborg till augusti så jag ses mer än gärna då. 

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg